Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Beste Lars,

Dat was een goed idee om je telefoonnummer op het bericht te zetten.
Via Skype echt goed te betalen (6 minuten en 14 seconden voor rond de 20 Eurocent! ) (met de credit van Skype) en de lijn was erg helder!

Leuk om je te verrassen!

Beterschap,

Hartelijke groet,
Menno :D
Ha die Lars,

Jij bent er wel een van ons! Als het kan, altijd aanwezig bij activiteiten van de Wereldfietser. Een opmerkelijke persoonlijkheid. Af en toe een dipje hoort er bij, maar waar jij je doorheen worstelt verdient mucho mas dan alle bewondering. Jij bent echt een verenigingsicoon. Lars hou je taai.
Lars ik zie echt naar jou uit. Ik neem aan dat ik niet de enige ben.
Staat je telefoon nu roodgloeiend? Laten jouw fans wel rekening houden met het tijdsverschil. Dus niet 's morgens Nederlandse tijd bellen.

Saludos cordiales,

Bert
Lieve Lars,

Tuurlijk nogal begrijpelijk dat je ook een dip hebt. Er zullen er nog wel meer volgen gedurende dit zware herstel en dat mag. Maar aan de andere kant kennen we je als een enorm positief mens. En juist die mooie eigenschap zal je helpen om snel over de dips heen te zijn. En anders helpen wij - al je vrienden bij de WF en je familie je wel om te laten zien dat het glas toch wel halfvol is. Al dan niet met een gehaktballetje of twee. Hou vol, moed en zet hem op met beter worden! Want inderdaad zoals Bert zegt - we willen je weer zo snel mogelijk zien voor je tent op een weekend want je hoort erbij - 'Verenigingsicoon' ! :wink:

Douwe en Blanche
Wat een karakter!!

Veel sterkte!!
Lars, wat een karakter heb je man!
Ik ga heel hard duimen dat je snel terug mag naar NL.
wat kan ik me je dip goed voorstellen, een heel piepklein lichtpuntje...mocht je je groene stoeltje in al die ellende zijn kwijtgeraakt, je mag mijn exact dezelfde lafumastoeltje hebben.
De volgende kampeertocht waar jij bij bent neem ik 'm voor je mee, dan kan je in ieder geval weer lekker op zijn Lars's zitten.
Dikke zoen en hou je taai!
Ik ga nu ik stop met typen door met duimen!
pb
Hallo allen,

Ik heb net een uitgebreide mail gemaakt en verstuurd maar kon deze niet kopieren met mijn nieuwe geleende Apple computer.

Weet iemand hoe copy / paste werkt bij Apple ( normaal rechtermuisknop )

En / of hoe werkt copy / paste ook alweer met de ctrl toets ?


Ik heb besloten om hier in Chili te blijven omdat dat dat het beste, het minste risico is voor mijn been wat betreft vervoer.
Dit naar aanleiding van een mail van een goede en zeer wijze vriendin.

En de traumatologen hier zijn zo kundig.
En hier weten ze het hele verhaal en geschiedenis en in NL zou men ´opnieuw ´ moeten beginnen.

Waarom mijn been in de waagschaal leggen om 2 maanden eerder in NL te zijn ?

Ik werd wakker en begreep dat dat idd niet zo slim zou zijn.

Dus blijf ik hier ( hi ik heb nee gezegd toen men vanuit NL belde met het goede nieuws dat ik terug zou kunnen komen )
Gelukkig begrepen ze na mijn uitleg mijn beslissing en waren het ermee eens.

Straks een volgende schoonmaak operatie en morgen weer een.
Ik heb nog steeds elke dag koorts en dus hoogstwaarschijnlijk nog steeds een bacterie.

Die moeten weg voordat ik definitief geopereerd kan worden en het echte herstel kan beginnen.

Mensjes, het ga jullie goed,

Liefs Lars
Hee Larsie,

Hou je taai man!
Heb je ook een postadres daar?

Copy en paste op de Apple: eerst met de muis wat selecteren. Dan de CTRL-toets indrukken en op de muisknop drukken.

Sterkte weer,

Gaele
lars de wit schreef:Weet iemand hoe copy / paste werkt bij Apple ( normaal rechtermuisknop )
En / of hoe werkt copy / paste ook alweer met de ctrl toets ?
http://support.apple.com/kb/VI207?viewlocale=en_US Rechtsklikken na 2:50.
Robertjan schreef:http://support.apple.com/kb/VI207?viewlocale=en_US Rechtsklikken na 2:50.
Dat gaat alleen over een touchpad.

Lars, je kunt ook wat selecteren en dan CMD-C voor kopieren en CMD-V voor plakken.

Edit: Hmm ja, hij zal vast niet met een desktop met muis op schoot zitten :-)
Lars, verstandige beslissing!
Misschien kan je na het knippen en plakken skype instellen?
Kan je voor niets bellen/chatten met mensen die je adres hebben. Is iedereen een stuk dichterbij :wink:

how-do-i-install-skype?
Lars,

ik vertrouw erop dat alles naar wens zal verlopen en dat je weer snel mag gaan fietsen.

Natuurlijk veel beterschap gewenst.



Mario
Hey Lars, fijn dat je ons op de hoogte houd. Hou de moed erin. Sterkte en beterschap.

Waren de bergpassen in de Andes niet hoog genoeg ofzo? Dat je om een nieuwe uitdaging verlegen zat.. :wink: :D :D
Hoi Lars,
Jij kent me niet maar ik ken je wel een beetje via je mooie, spannende en inspirerende reisverhalen.
Maar nu lig je in een ziekenhuis bed, je voet omhoog en je vecht niet meer tegen de Zuid-Amerikaanse steile onverharde wegen maar tegen een stomme bacterie in je been. Het leven kan heel snel veranderen. Ik vertel je dit omdat ik in een vergelijkbaar lastige situatie ben beland, 25 jaar geleden. Ik was 18 toen ik door een auto werd aangereden. Resultaat, bot breuken + een bloeding van de dij slagader met complicaties en ernstig ontsteking in het rechte onderbeen. Mijn been was in ernstig gevaar net als de jouwe nu. De dokters hebben uiteindelijk de juiste antibiotica gevonden en hebben mijn been gered. Echter mijn voet is verlamd en gevoelloos gebleven.
Ik vertel je dit om je een hart onder de riem te steken. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorg maakt over je voet en knie maar het hoeft geen belemmering te zijn voor je toekomstige plannen en het fietsen in het bijzonder. Met een vaste enkel doe ik nog veel aan sport zoals skiën, hardlopen, klimmen en natuurlijk fietsen. Samen met mijn vrouw hebben wij afgelopen jaar nog een fantastisch fietstocht afgerond in Afrika. Ik wens je nog veel sterkte met de komende operaties, behandelingen en revalidatie en hoop om je fietsverhalen binnenkort weer te mogen lezen.
Bruno
Bruno,

Dat is idd goed om te horen dat je zelfs zonder gevoel in je voet en met vastzittende enkel je toch nog zoveel kan doen.
Weet je nog hoeveel weken jij in het ziekenhuis hebt gelegen ?

Ik lig nu bijna 4 weken in et ZH .

Groetjes Lars
Hoi Lars

Het nieuws van je ongeluk is ondertussen tot in België geraakt. Natuurlijk leven we erg met je mee en hopen dat je goed geneest en snel terug thuis raakt. Veel sterkte met je revalidatie.

Groeten,
Dan
Hi Lars,

Laat je voordat je terugkeert ook goed informeren wat er hier in Nederland gebeurt. Als je hier weer opgenomen moet worden dan heb je een dikke kans dat je eerst een week in quarantaine mag vanwege MRSA. Als je dat niet weet van te voren is dat erg teleurstellend.

Lukt het een beetje om de dag door te komen?

Sjirk
SjirkM schreef:Als je hier weer opgenomen moet worden dan heb je een dikke kans dat je eerst een week in quarantaine mag vanwege MRSA.
Beetje overtrokken.
Mijn ervaring is dat degene met een (mogelijke) besmetting met MRSA een eigen kamertje krijgt, in een apart gedeelte van het ziekenhuis. Bezoekers worden geacht rechtstreeks naar/van de kamer te lopen, en niet door de rest van het ziekenhuis.
De meeste maatregelen omtrent MRSA betreffen het medisch personeel, dat immers van patiënt naar patiënt loopt, en dus het grootste gevaar vormt.
Hoi allen,

SOS int is druk bezig om me naar NL te kunnen vervoeren.
Helaas gaat dit niet zo snel als ik zou willen natuurlijk maar er wordt hard aan gewerkt.
Ik heb dit zelf, via mijn lieve en onbetaalbare familie, weer aangekaart.

Het is mentaal zeer belangrijk voor me om IEDEREEN om me heen te verstaan en te kunnen reageren. In het spaans is het niet te doen, ik heb het geprobeerd ...

Gisteravond hebben ze tijdens een schoonmaakoperatie mijn kleine teen en de teen ernaast geamputeerd. Die waren dood.
Van de andere 3 tenen hebben ze wat dood weefsel weggesneden en zo proberen ze die te redden. I pray to God they succeed.

Het vervuilde bot was wat schoner gisteravond, hopelijk zet dit door.

Tja, dat wastie.

Duimen jullie voor mijn tenen en mijn bot ?
En dat ik zo snel mogelijk naar NL kom ?

Groetjes Lars
Ik duim zeker voor je!!!