Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 11 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Lars,

respect dat je onder deze omstandigheden zo positief bent. Gelukkig ga je nu naar Nederland. Sterkte en een goede reis toegewenst.
Hallo Lars,

niet leuk nieuws op deze zondag morgen. Ik keek special om te lezen of er nog positief nieuws was over je. Helaas hebben de artsen niet je been kunnen behouden. Gelukkig kun je met een prothese ook goed fietsen.

Ik kom je zeker een keer opzoeken.

Groetjes en veel sterkte.

Mario
Hallo,

Dank jullie allen voor jullie bemoedigende, positieve, inspirerende en vooral lieve reacties.
Doet een mens goed :)

Als ik terug ben in Holland ga ik eerst een bruine boterham met oude kaas eten hi hi.

Maar ik zal gelijk bij aankomst in het Erasmus MC in quarantaine moeten voordat ik naar kamer mag.
Maar zo gauw ik kamernr heb laat ik het weten.
Nog 4 nachtjes slapen ...
En dan lekker vliegen !

Groetjes Lars
lars de wit schreef:Hallo,

Dank jullie allen voor jullie bemoedigende, positieve, inspirerende en vooral lieve reacties.
Doet een mens goed :)

Als ik terug ben in Holland ga ik eerst een bruine boterham met oude kaas eten hi hi.

Maar ik zal gelijk bij aankomst in het Erasmus MC in quarantaine moeten voordat ik naar kamer mag.
Maar zo gauw ik kamernr heb laat ik het weten.
Nog 4 nachtjes slapen ...
En dan lekker vliegen !

Groetjes Lars
Jouw positiviteit sleurt je hier wel doorheen man! Keep it up!!
Goede terugreis gewenst om daarna de Holland-vreemde bacteriën te overwinnen ! Veel succes ermee !
Lieve Lars, goede reis terug naar Nederland, hoop je snel weer op de fiets te zien! Dikke zoen x
Irma
Op de Wereldfietsbeurs denkt iedereen aan jou!
Dat is even een tegenvaller. Wel erg goed om te lezen hoe positief je er tegenover staat.

Quarantaine is begrijpelijk. In het begin zal dit volledig zijn gok ik maar al snel alleen voor de
artsen. Je bezoek moet dan de handen wassen met alcohol en mag niet stoppen in het
ziekenhuis. Dit betekend dat ze direct naar buiten moeten en dat al het verplegend personeel
voor ze aan de kant rent :D Dit had mijn oom ook toen hij terug kwam vanuit Egypte.
Later heet het nog quarantaine maar betekend het alleen dat de handen gewassen moeten worden (en dat je alleen op een kamer ligt).

Een kennis van mij mist ook zijn onderbeen en voet. Deze man weegt iets van 140kg, heeft slechte gewrichten en nul conditie. Hij red zich in huis prima op zijn kunstbeen. Voor een fitte kerel als jou moet dat vast nog beter lukken. Als ik je berichten zo lees heb je ook een veel groter doorzettingsvermogen en positiviteit dat die man. Het enige waar ik je voor waarschuw is je te bedenken dat het in het begin wel lastig is. Alles moet nog in vorm komen en inslinken. Zodra je die fase doorstaan hebt zal het snel verbeteren.

Alvast een fijne vlucht toegewenst. Veel succes!
Lars, the cyclist from Mars!

Jaja, zoveel positiviteit na zoveel meegemaakt te hebben, dat is buitenaards! :wink: Hou je taai. Enne, je zal nu wel vloeiend Spaans kunnen? :D
Lars, ik zeg je, die laatste overgebleven bacteriën komen straks de jetlag niet meer te boven :-)

Sterkte nog de laatste dagen in Chili.

Gaele
Sterkte die paar laatste dagen daar en hopelijk raak je die beesten snel kwijt...
Hey Lars,

Chapeau dat je zo positief blijft knokken, je krijgt die beesten vast de baas! Ik wens je een hele goeie reis naar huis toe, veel goeie moed en hoop je snel weer te zien op een WF activiteit!

Groetjes,

An
lars de wit schreef:Hallo,

Dank jullie allen voor jullie bemoedigende, positieve, inspirerende en vooral lieve reacties.
Doet een mens goed :)

Als ik terug ben in Holland ga ik eerst een bruine boterham met oude kaas eten hi hi.

Maar ik zal gelijk bij aankomst in het Erasmus MC in quarantaine moeten voordat ik naar kamer mag.
Maar zo gauw ik kamernr heb laat ik het weten.
Nog 4 nachtjes slapen ...
En dan lekker vliegen !

Groetjes Lars
Ik las je bericht en ik dacht "neeee..... :(". Zet hem op. Ik hoop dat je snel weer kan fietsen! Laat de kaas je smaken (geen broodje kroket??).

Maarten
Geweldig hoe positief je steeds blijft, Lars!
Sterkte met de operaties en een hele goede (vlieg)reis!

Rob en Sien
Lars, wat een tegenvaller. Fijn dat je weer terug komt en ik kom je ook graag opzoeken in Rotjeknor!
Hallo vrienden cq ongelooflijk lieve mensen,

Ik heb een speciale vriendin die in Engeland woont die me graag op wil komen zoeken als ik in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam lig.

Nu was haar vraag of ik een slaapplaats zou kunnen regelen, het liefst in Rotterdam voor een paar dagen.
Ze moet nog boeken maar het zal waarschijnlijk ergens in week 13 , van 25 tot 30 maart worden.

Wie o wie kan er een aardige jongedame die ook nederlands spreekt een paar nachtjes onderdak verlenen. ( ze is zo makkelijk, een slaapmatje op de grond zou al goed zijn )

Alvast onwijs bedankt !

Lars
Heb een PB gestuurd.

Lisette
Beste mensen,

4 aanboden heb ik gekregen !
Dus het oproepje is bij deze niet meer van kracht.

Superbedankt lieve mensjes.

Vandaag heb ik mijn nederlandse begeleider ontmoet, een zeer ervaren verpleger waar ik het gelijk goed mee kon vinden.
Gaat helemaal goed komen dus donderdag vliegen !
En dan ergens in de avond van de vrijdag aankomen in het Erasmus MC :-)

Groetjes Lars
Ja wie wil er nu niet een speciale aardige jongedame op het matje :wink:

Lars ik wens je een goede vlucht en veel succes met je herstel in Rotterdam!
Leon
Hoi Lars,

heel leuk dat je naar NL mag vliegen. Het is belangrijk dat je je weer lekker voelt. Jij inspireert veel mensen hier in Nederland, je zal zien.
Wij komen graag op bezoek in Rotterdam.
Hou je vol,

Bruno