Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs, 24 maart, Bussum - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs, 24 maart, Bussum

Afbeelding
Jeffrey Kroeze, China
Wat bezielt iemand om drie achtereenvolgende jaren te fietsen in een land, dat verwijst naar het centrum van een eeuwenoude beschaving.
De vele werelderfgoederen en het confuciaanse gedachtegoed hebben een diepe indruk op mij gemaakt. De Chinese samenleving is rijk aan tegenstellingen, geschiedenis, traditie en cultuur. Zoals Confucius al zei: “A journey of a thousand miles begins with a single step.”
Laat je inspireren tijdens mijn lezing en maak de eerste stap voor een enerverende fietsreis in China!
Op de Wereldfietsbeurs, 24 maart, Bussum.
En goedkoop met de trein naar station Naarden-Bussum! Met het Boekenweekgeschenk bij je (krijg je zomaar bij voor tenminste € 12,50 aan boeken deze week) kun je de hele zondag gratis de trein in. Daarom heeft de beursorganisatie speciaal voor deze zondag gekozen om de Wereldfietsbeurs te organiseren.
Afbeelding
Zijn er bezoekers die het leuk vinden om na afloop van de beurs in de omgeving wat te gaan eten?
Tegenover het station is een Italiaan met een keuze aan pizza's. Nee, niet La Grotta!

Tip: vergeet je Wereldfietser Pas niet, want daarmee krijg je korting op de toegang voor de beurs!

Moet ik met die Italiaan contact opnemen of hij een korting geeft of iets extra's aanbied aan houders van De Wereldfiets Pas.
Ik heb wel interesse om naderhand wat mee te gaan eten.
Zijn er overigens nog mensen uit het zuiden die met mij vanuit Goirle/Tilburg met de auto mee willen rijden naar Bussum?
mailen/bellen: fietswiel@home.nl / 06-55753829
En vergeet niet het mooie nieuwe shirt aan te trekken!
zijn we goed herkenbaar.
Afbeelding


Morgen 24 maart wordt een hopeloze dag met het weer, heel koud, harde wind, brrrrrr. Kortom een mooi dagje voor een binnenactiviteit.
Dus allemaal toch maar naar de Wereldfietsbeurs in Bussum.
Openbaar vervoer op zondag is er vanaf 09.30 uur via Harderwijk. Ik kom op de fiets. Als je blijft bewegen, blijf je ook warm. Ik vertrek om 08.30 uur als de temperatuur begint te stijgen. Tot morgenochtend.

Piet.
Wat een leuke dag!
Dank je wel voor de organisatie!

Niet dat ik deelgenomen heb aan een van de activiteiten maar het was wel heerlijk bijkletsen met Roel, Sjirk, Bert, Fokko, Gea, Wim, nog een keer Wim, Eric, Marco, Elmar, Gaele, Monique, Annita, Koert, Marianne, Rob, Hetty, Lauran, Erik, Maarten, Marloes, Gregor, Fred en Ingeborgh. :P
Het was weer een heerlijk inspirerend dagje wf-en. De organisatoren, bestuur en vrijwilligers bedankt voor deze geweldige dag. Ik heb veel lachende en genietende mensen gezien en gesproken. Een mooi start voor het nieuwe seizoen :lol: .
Aan alle organisatoren: hartelijk dank voor jullie inzet! Alles wat ik zag, liep goed. Complimenten.
Het was leuk, op een perfecte locatie.
Wim
Ik heb er ook van genoten, interessante lezingen en leuk om eens mensen te ontmoeten die ik normaal alleen via het forum ken.

Henk

kunst en fietswerk
Vond het een erg geslaagde beurs, heb me laten overhalen eens wat vaker aan de verenigingsactiviteiten deel te nemen. :)
We telden 560 bezoekers (vorig jaar 589, het jaar daarvoor 425).
Ik was er een van. Vorig jaar ook overigens. Top dag. Bedankt.

Gr. Kees