Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF-clubkaart - Forum Wereldfietser

WF-clubkaart

Gisteren ontving ik het nieuwe tijdschrift De Wereldfietser.
In het adreskaartje, dat onder de plastic postomslag (waarom zoveel plastic omslagen tegenwoordig, i.p.v. enveloppen of papieren adresomslagen = bergen plastic afval....) lag, zat geperforeerd een clubkaartje van WF. Aan één kant gewoon papier en aan de andere kant geplasticifeerd. Had ik kort daarna per ongeluk hete Droste-chocolademelk overheen gemorst, vlug schoongemaakt. Gelukkig geen vlekken, maar ik raad jullie wel aan om dit kaartje overnieuw te lamineren. Gelukkig heb ik lamineerspullen in huis. Gewoon doen, dan zijn die kaartjes veel steviger!
Ik ontving de kaart ook, maar probeerde deze als met andere kaartjes van het ondervel af te halen. Je moet de kaart doordrukken. Anders kom je net als ik met een lidmaatschapskaart met vier open hoekjes te zitten. Gelukkig (nog) geen koffie erover :-)

Gr Hans
Wat kunnen we verwachten van de voordelen van het pasje?

Henk

kunst en fietswerk
henkfietst52 schreef:Wat kunnen we verwachten van de voordelen van het pasje?
Je krijgt korting op de Wereldfietsbeurs. Tevens kan je het nieuwe Wereldfietsershirt kopen voor € 15 in plaats van € 20.