Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bakkie met Bert. - Forum Wereldfietser

Bakkie met Bert.

Ik denk er zeer ernstig over om een Santos aan te schaffen, met name de 2.6 alu Trekking bike, en de dichtsbijzijnde dealer van deze geweldige fiets zit in Uitgeest. Lekkere enthousiaste vent, verstand van zaken en nam volop de tijd voor me, maar had van Santos alleen wat mountainbike's in de winkel. Als je een flink bedrag gaat uitgeven aan een fiets, wil je de fiets wel voelen, aanraken, in 't eggie zien. Dus, vandaag lekker weer, vrije dag, op de Koga en kruipdoor sluipdoor naar Amsterdam, naar de Westerstraat naar de toko van Eric Schuit. Is Bert Sitters er ook...geweldig. Zit ik met Eric en Bert een bakkie met een negerzoen te doen. Wat een dag...

Ik vind het jammer dat ik er niet bij was..... die negerzoenen zijn namelijk heerlijk!!!
Had je even door kunnen fietsen naar de Looiersgracht 60. Staan prachtige Mees trekking fietsen, geheel naar eigen wens samen te stellen. Echt super. Fietsen zijn gebaseerd op Santos frames.

Zo zie je maar weer waar een forum goed voor is. Ga zeker ook kijken op de Looiersgracht. Wist ik niet. Bedankt.