Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Leuk: Holland vs the Netherlands - Forum Wereldfietser

Leuk: Holland vs the Netherlands

Leuk voor iedereen die tijdens zijn internationale fietstochten uit wil leggen waar hij nu eigenlijk vandaan komt:
http://m.youtube.com/#/watch?v=eE_IUPIn ... E_IUPInEuc

Tip: probeer dit vooral niet te doen nadat je al een biertje of wat op hebt :wink:
Da's handig!
Leuk filmpje. Deze link loopt wat lekkerder:
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc
Man, man, wat maken die Hollanders er toch een soepje van :P

Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)

Renaat
Revanho schreef:Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)

Renaat
Brussel is bij jullie de hoofdstad van Vlaanderen. :?

Piet.
Ik dacht toch dat die stad Bruxelles heet?
Leuk voor iedereen die tijdens zijn internationale fietstochten uit wil leggen waar hij nu eigenlijk vandaan komt
Het is vooral nuttig om veel Hollanders (dus inwoners van Noord- en Zuid-Holland) uit te leggen Nederland meer is dan Holland.
Zolang Nederlanders zichzelf Hollanders blijven noemen, komt het natuurlijk nooit goed.

Groet'n uut Drenthe

NB. Vlaanderen? Is dat niet een afvallige provincie van Nederland?
Revanho schreef:Man, man, wat maken die Hollanders er toch een soepje van :P

Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)
Afbeelding (sommigen missen de grap geloof ik)

Ik houd er wel van, die geografische idioterieën... Soort van 'gestolde geschiedenis'. Dat het allemaal niet even handig is maakt me niet uit - de dingen die er ècht toe doen zijn ook nooit handig (ik bedoel, liefde, je favoriete gerecht, de drang om continenten door te fietsen, etc.). Ik kijk ook uit naar het bezoeken van Baarle Nassau/Hertog op m'n rondje Nederland binnenkort :)
Revanho schreef:Man, man, wat maken die Hollanders er toch een soepje van :P
Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)
Er is vast wel een filmpje "How Belgium works". :lol: .
Revanho schreef:Man, man, wat maken die Hollanders er toch een soepje van :P

Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)

Renaat
Ja, de Belgische staatsstructuur is een stuk eenvoudiger. :shock: Maar daar waren we al achter gekomen tijdens één of ander internationaal atelier. :wink:
Leon schreef:
Revanho schreef:Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)
Er is vast wel een filmpje "How Belgium works". :lol: .
Zelf dat lukte ze niet, want het koninkrijk Brussel (Bruxelles, Brüssel) lag dwars 8)
Revanho schreef: Gelukkig houden wij Belgen het veel eenvoudiger :)
Gelukkig hadden sommige wel door dat dit niet ernstig te nemen was :wink:

Maar wat mij betreft mag Nederland zich wel terug bij Vlaanderen aansluiten :D
Maar als we gewoon Noord Brabant, Zeeland en Limburg krijgen zijn we ook al tevreden.

Renaat
Revanho schreef:Maar als we gewoon Noord Brabant, Zeeland en Limburg krijgen zijn we ook al tevreden.
Strak plan, direct doen, moeten we alleen die 'noorder- en oosterlingen' nog ergens zien te dumpen 8)
Michael W schreef:
Revanho schreef:Maar als we gewoon Noord Brabant, Zeeland en Limburg krijgen zijn we ook al tevreden.
Ik stel ook voor om Maastricht-west (alles ten westen van de Maas), inclusief het provinciehuis aan deze kant, bij Wallonië te doen, dat scheelt ontstellend veel geld. :D
Leon
Leon schreef:Ik stel ook voor om Maastricht-west (alles ten westen van de Maas), inclusief het provinciehuis aan deze kant, bij Wallonië te doen, dat scheelt ontstellend veel geld. :D
Leon
Dat kost mij (als Vlaming) dan weer veel geld... :twisted: :wink:
Xyuny schreef:
Leon schreef:Ik stel ook voor om Maastricht-west (alles ten westen van de Maas), inclusief het provinciehuis aan deze kant, bij Wallonië te doen, dat scheelt ontstellend veel geld. :D
Leon
Dat kost mij (als Vlaming) dan weer veel geld... :twisted: :wink:
Nee, de Walen wordt hun zelfstandigheid gegund!
Leon