Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 april 2013 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 april 2013

Ik heb een rondje bedacht.
Via Helperzoom-Appelbergen de LF 14 naar Zeegse-Balloerveld-Anderen.
Vanaf Anderen richting Eext-EexterZandvoort, vandaar loopt een prachtig fietspad door de weilanden weer naar het Noorden (wind mee) tot aan Spijkerboor.
Vanaf Spijkerboor richting de Groeve-Meerwijck en door de Westerbroekstermadepolder weer op Groningen aan. volgens google-maps bijna 80km.
Als we dat te ver vinden kunnen we vanaf Nieuw-Annerveen richting Zuidlaren en dan weer richting Groningen. (wat korter door de bocht) wind tegen door het bos, wind mee meer open.
Goed plan?? tot morgen, Cilia
Lijkt mij een uitstekend plan :D , heb ook wel zin in een wat langere tocht!
Een minuut geleden kwamen ze voor mijn huis langs: negen enthousiaste wereldfietsers. Veel plezier vandaag!
Wim
Dag Cilia en andere rondje Groningen fietsers :) ,
Nog dank voor je antwoord, uiteindelijk deden we een eigen rondje, ook leuk, ik hoop een andere keer Groningse fietsers te ontmoeten, daar heb ik wel behoefte aan, jammer dus en achteraf gezien heb ik een beetje spijt, het weer was wel heel top gisteren.
Groet van Margreet
Het was een heel erg mooi rondje en ook buitengewoon geliefd bij iedereen die meefietste. :D Jos is bezig met een GPS track van de route zodat die rondgestuurd kan worden. :P

Tot de volgend keer (al zal dat voor mij in juni zijn :) )
Petra137 schreef: PS: De achterkant van het tijdschrift al bekeken? Die prachtige, groene Vaude-schoenen heb ik op de Fietsbeurs in de RAI al in handen gehad, maar ze zijn nog steeds niet te koop. Hopelijk voor de volgende fietstocht wel...
Ik zag ze zojuist in het Bever krantje staan. Iets van 120 euro.
Gekocht!!
Nu nog even goed uitproberen, maar de kleur is fantastisch!
Groet, Petra.