Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 17 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Gefeliciteerd Lars, geweldig nieuws!
Wordt het morgen een echte feestdag!
Rob en Sien
Goed gedaan jochie !!!!
fijn dat je zo snel naar huis mag.

Nu nog in the flow blijven en gauw weer lopen en fietsen.
Bloody good show, Lars!
Looking forward to seeing you again soon!
James
"Plopperdeplop" zei de beugelfles met het magische gele goud, weer een toost op een goede ontwikkeling. :)
Ha ha ha, geweldige berichtjes !

Proost voor vandaag maar niet teveel drinken he, vooral niet als je nog moet fietsen, 1 ongeluk is genoeg ;-)

Bedankt weer allen !

Love you,

Lars
He Lars!

Dikke proficiat!!!!

Super dat je vandaag 'ontslagen' wordt uit het ziekenhuis! Geniet er maar van!!!

Groetjes,
Kelly
Ha Lars,

Super gefeliciteerd dat je weer eindelijk naar huis mag
GEWELDIG
Dit is een grote stap vooruit!!!!!

Liefs,
Ingeborg :wink:
Prachtig nieuws! Gefeliciteerd, Lars. :D
Hoi Lars,

Gefeliciteerd!!!

Geniet van het thuis zijn. En nu hard aan het oefenen want we willen je binnenkort bij een WF weekend zien.

Groeten,

JuBaJoRo!
Hoi Lars,
Geweldig dat je weer naar huis mag. Geniet er maar van, en heel veel succes met de verdere revalidatie.


Ben & Ingrid
Hoi hoi !

Tja, een tijdje stil geweest hier, maar stil gezeten heb ik allerminst ;-)
Sinds een goede week dus thuis in Maassluis bij mijn zusje.
Eindelijk uit het ziekenhuis en het bevalt prima !
De eerste week was mijn zusje ook vrij en dat was wel even fijn om weer te wennen in een huis, om ( bijna ) alles zelf te doen.

Ik ben druk in de weer geweest met mijn krukken, kon ik 2 weken geleden nog maar een meter of 50 lopen in het ziekenhuis ( dan was ik al moe ) , hier heb ik al een kilometer gelopen met mijn krukken en was amper moe.
Ook met de rolstoel gaat het goed, gisteren iets van 6 km gereden ( 2 x naar het centrum )

Na 3 maanden kan ik eindelijk weer op mijn zij slapen, wat een genot !
Wel moet er hier en daar ( op de heupen ) wat ligvlees gekweekt worden maar dat gaat slapende :-)

Ik ben net terug van het EMC waar de chirurg de wond heeft bekeken en hij was zeer tevreden ! Goed nieuws dus alweer. Ik vroeg of ik nu uit de gevarenzone was en dat beaamde hij.
Tijd voor niet een maar misschien wel 2 biertjes straks na de douche :-)

Over de douche gesproken ...
Ik ben eergisteren dus onderuit gegaan in de douche, viel bovenop mijn stomp.
Dat laatste zag er enger uit dan dat het zeer deed, niet meer als dat ik mijn elleboog was gevallen.
Maar daar zat ik dus, op mijn blote kont op de vloer, zonder geleerd te hebben hoe ik dan weer overeind kom !
Het was 1615 uur en ik wist dat mijn zwager zo thuis zou kunnen komen.
Hem dus gebeld, hij was in Schiedam en kwam eraan om mij overeind te helpen.
Toen dacht ik ineens aan de thuiszorg ( die mijn stomp elke ochtend opnieuw verbindt ) en vroeg hen om advies, of ze mij konden zeggen hoe weer overeind te komen.
Dat wisten ze wel.
Ik moest op mijn goede knie zien te komen met een stoel voor mijn neus waar ik me dan met mijn armen omhoog kon drukken en dan weer op 1 been staan.
Waarvan akte.
Ik stond binnen 1 tel, je moet de truuk maar weten ;-)

Volgende week maandag en dinsdag in Rijndam echt beginnen met revalideren, heb er zin an !

En in de douche die ik nu veiliger betreed overigens, 1 x vallen is genoeg.

U allen zij gegroet !
Fijne dagen !

Liefs lars
Die positieve sterke Lars van ons, redt zich overal weer uit. Ook uit de douche!
Fijn dat het goed met je gaat en je zo veel vooruit gaat. :P

Liefs Douwe en Blanche
Goed bericht Lars. Fijn om te horen dat het de goede kant opgaat en ik heb respect voor je positieve houding.
Jij ook een goed hemelvaart weekend gewenst!

Hans
Gelukkig gaat het nu weer goed met je en ook met revalideren.

Nu alleen nog leren fietsen en je bent weer van de partij.

Mario
Beste Lars,

Ik heb een tijdje niet echt meer gelezen op het forum.
Nu heb ik je verhaal gelezen valt mijn bek letterlijk open.
Ik heb serieus respect voor je incasseringsvermogen, al heb je aan de andere kant ook weinig keus. Ik weet een beetje hoe het is omdat ik zelf net ook klaar ben na een jaar revalidatie.
Een onderbeen er af is niet niets maar ik hoop dat je er weer veel voor terug krijgt en dat de wonderen van de moderne techniek je goed ten dienste moge staan.
Maar vooral dat je snel weer onderweg mag zijn, hoe dan ook.

Ik heb veel gehad aan het boek: de filosofie van de heuvel.
http://www.bol.com/nl/p/de-filosofie-va ... 4006426201
Wellicht dat je daar ook wat plezier in kan vinden.

Het interview bij het boek is ook wel leuk.
http://www.youtube.com/embed/c8-94pIhHwA

Sterkte en ik ga vanaf nu alles lezen hier en je volgen.
Lars heeft een hoed!

52 Wereldfietsers (reageerders op dit draadje en enkelen die via via van de actie gehoord hadden) hebben gisteren Lars een nieuwe hoed gegeven. Bij zijn ongeluk is hij zijn hoed kwijtgeraakt en nu heeft hij een vervanger. Ook heeft hij wat extra wisselgeld gekregen om kwijtgeraakte spullen te vervangen of gewoon uit te geven aan iets nodigs.

Gisteravond heeft hij de hoed van een kleine delegatie gekregen. De setting was bijzonder een eetcafé zonder eten maar wel een Darts competitie.

Lars met nieuwe Stetson hoed. De foto is wat korrelig, licht en lucht was in café niet optimaal.
Afbeelding
Geweldig! Veel plezier met je nieuwe hoed Lars, een nieuw begin!
We waren er gisteren blij en het was heel goed om te zien dat het zo goed met je gaat Lars!
Veel plezier ermee, Lars! :D
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de lach op Lars' gezicht maakt de investering méér dan waard. :wink: