Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off road Trektocht 26; 27 en 28 april. - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Off road Trektocht 26; 27 en 28 april.

De tassen waren ingepakt en Fyts stond klaar maar ik heb op de valreep besloten om niet mee te gaan.
Ik ben ruim 2 maanden geleden geopereerd aan carpaal tunnel syndroom en zit pas sinds 2 weken weer op de fiets.
Langste ritje tot nu toe was 35 km dus ik denk dat deze tocht wat teveel van het goede is (verstand komt met de jaren...).
Jammer, want ik had er veel zin in en het lijkt me een leuke route. Ga hem binnenkort fietsen via de knooppunten.
Fijne tocht!
Wat een mooie en heerlijke tocht had je voor ons uitgezet, Ton! Echt genieten was het met mooie afwisselende paadjes door veengrond, zand en bos. Heel precies de track narijden leverde verrassende doorsteekjes op 8)

Dank Ton!
Ton, je hebt Drenthe zeker op de kaart gezet kwa off road rijden! Mooie kleine paadjes, verrassende vergezichten, oneindige bossen en een gezellig en inspirerende groep fietsers! Hopelijk is iedereen er weer bij met de volgende Off-Road tocht in het weekend van Vrijdag 28 Juni t/m Zondag 30 Juni. Meer info volgt volgende week op het forum!
Het was een fijne en mooie tocht Ton!

Drenthe is bijna even mooi als Brabant.

Ze hebben er alleen wel wat prijzige appelplaggen die helaas niet helemaal aan de Brabantse kwaliteitseisen voldoen :evil:.

Het was ook weer even wennen voor mij na een tijdje geen trektochten gedaan te hebben.

Het nieuwe tentje opzetten ging ook goed, alleen jammer dat er nu meteen een gat in zit vanwege een omvallende gasbrander. :( En nu ook voor het eerst van mijn leven een gebroken ketting gehad (het was een BBB-ketting die er al op lag toen ik de fiets overnam).

Nou op naar juni, hopelijk is het dan even zonnig, en een stuk warmer.
Wat een heerlijk weekend, Ton dank voor de organisatie!
Drenthe blijkt fietsbaarder te zijn, off road, dan gedacht :D

bij deze nog wat plaatjes:

Foto's Off Road Drenthe 2013

Groetjes, Yvon
Iemand trouwens mijn zwarte dunne Lowe Alpine handschoenen gevonden? Ze zijn helaas bij thuiskomst niet uit mijn fietstassen tevoorschijn gekomen.

(zelf heb ik wel een lange broek onderweg gevonden, maar de eigenaar heeft zich al gemeld :lol: )
foto's staan online:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4X4WKDU6
onbewerkt, dat wel.
organisatie uiteraard bedankt, ook dank aan de andere fotografen
Foto's staan ook online :)

http://offroadtochtje.ivariety.nl/#home

Ton bedankt! Was een mooie rit, heb genoten! :)
Hoi Ton en alle anderen,

Ik vond het off-road weekend heerlijk! Mijn eerste weekend weer dit jaar, dus weer even wennen aan alles....
Wat was de tocht prachtig! En we hadden natuurlijk erg veel geluk met het weer!!
Zondagochtend wel ijs in mijn waterflessen.....maar dat leverde dan ook wel echt een ZON-dag op!

Ton heel erg bedankt, wat ben je een goeie "reisleider"; Bedankt!

En ook alle anderen die ik op het station van Assen door het snelle vertrek van mijn trein niet meer dag heb gezegd.... totziens en bedankt voor de gezelligheid!

Groetjes van Heidi
Ook van mij veel dank voor het organiseren van dit weekend. Mooie routes, mooi weer (behalve vrijdag dan), leuke mensen, en zelfs voldoende handdoeken en lange broeken. ;-)

Ton, bedankt!

Groeten,

Jurgen
De volgende Off-Road Tocht is gereed en bij deze is de inschrijving geopend! 28-29-30 Juni van Eindhoven, via Weert en Maastricht naar Roermond. Voor details zie:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=19830
Goedendag,
Heeft iemand nog de GPX bestanden van deze offroad-tocht? Het lijkt me heel leuk om deze een keer te gaan fietsen - maar helaas werkt de link niet meer...
Groeten,
Cato