Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttocht 9 - 10 - 11 - 12 mei in het Brabantse Land - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttocht 9 - 10 - 11 - 12 mei in het Brabantse Land

Ha die Bert,

Boer'ncamping 't Dekske ligt lekker dicht tegen luchthaven Eindhoven aan.
Neem jij een kladblok mee om de vliegtuigregistraties te noteren?
Hebben we meteen een leuke activiteit.
johntelleman schreef:Ha die Bert,

Boer'ncamping 't Dekske ligt lekker dicht tegen luchthaven Eindhoven aan.
Neem jij een kladblok mee om de vliegtuigregistraties te noteren?
Hebben we meteen een leuke activiteit.
Ha die John,

Goed idee, we krijgen een serie spectaculaire stunts van Ryanair.
Helaas zitten we niet op de aanvlieg- en landingsroute.

Groetjes,

Bert
hallo Bert

heb je alles kunnen rgelen met de eigenaar?

mario
@ Blanche, Het feest is vrijdagavond, dus je zal je filmopdracht wat in moeten korten... Tot de 10e Mei!
Rapro schreef:@ Blanche, Het feest is vrijdagavond, dus je zal je filmopdracht wat in moeten korten... Tot de 10e Mei!
O-OO :o Gelukkig komt ut toch goed uit want zowel de toertocht in Maastricht en het filmen in Friesland is op donderdag. Dus tot vrijdagavond dan Martijn! :wink:
cathy schreef:Het leven is goed in het Brabantse land.....
De fietstocht gaat deze keer door het Brabantse landschap met op 10 mei een groot feest bij Hetty en Lauran in Oudenbosch.

Dag 1: ± 80 km. Eindhoven-Alphen
Vertrek: 10 uur vanaf centraal station Eindhoven
Knooppunten: richting 97- 96- 02- 91- 03- 04- 48- 36- 49- 24- 20 - 23- 03- 25- 26- 27- 28- 69- 98- 93- 94- 96- 95- 99- 47- 48- 01- 38- 50- 77- 35- 74- richting camping

Camping Landgoed de Hoevens
Goorstraat
Alphen
Tel: 06-53266307
Kosten: Euro 10,00 p.p.

Hemelvaartdag wordt gezien als een zondag. Je kunt dus al vóór 9 uur gebruik maken van de trein.
Met hemelvaart zijn de supermarkten in Baarle Nassau en Poppel geopend.
Let op op Hemelvaartsdag is de Carrefour (GB) in Poppel gesloten.
De Jumbo op het St Annaplein in Baarle-Nassau is wel open: tot 17:00 uur!
De uitgestippelde route gaat pal langs Goirle, maar in Goirle is met Hemlvaart alles dicht.
Wil je onderweg nog voor aankomst boodschappen doen in Baarle-Nassau dan kun je het beste in het laaste stukje vanaf knooppunt 77 gaan naar de knooppunten 75 en 76. vanaf knooppunt 76 ongeveer 1 km richting knooppunt 70 tot het voormalige station van Alphen (de knooppuntenroute gaat hier rechtsaf op het fietspad over de voormalige spoorlijn het Bels Lijntje. Onthoudt dit punt als te terugkomt van de supermarkt in Baarle-Nassau. Je gaat hier linksaf van de knooppunten af de Nieuwstraat in (Het Bels Lijntje is hier onderbroken door bedrijventerreinen op de voormalige spoorbaan.
Na 200 meter op kruispunt met voorrangsweg linksaf het fietspad op langs deze weg.
weer 800 meter verder voorbij een rotonde begint schuinrechts het fietspad weer op het Belse Lijntje. Volg het Bels Lijntje tot het voormalige station van Baarle-Nassau. Dit is ongeveer 4 km Gabij het voormalige station van Baarle-Nassau linksaf de hoofdstraat in. Daar zie je links de Jumbo op een plein.
Volg dezelfde route terug naar Alphen.
Ga in Alphen bij het station het Bels lijntje op richting knooppunt 70.
Na ruim 1 km rechtsaf de Schellestraat. Voorbij een kruispunt na nog km rechtdoor: Choorstraat. een paar 100 meter verder is camping de Hoevens.
Voor die mensen die woensdag al willen komen:
het wordt woensdagavond boer'ncamping het Dekske. De boer heeft mij verzekerd dat je vanaf zijn camping die stuntpiloten van Ryanair niet hoort landen en opstijgen. De prijzen zijn vier Euro per tentje en twee Euro per persoon (of was die andersom). Verder 1,25 voor de SRV, tenzij je aangesloten bent.
Geef je wel vooraf op, dan kan ik de boer vermelden met hoeveel mensen we komen.
www.campingtdekske.nl
ten westen van de luchthaven Eindhoven bij knooppunt 36
Hallo Bert,

je kan mij op de lijst zetten. Ik vertrek morgen al. Ik ga nog even lekker fietsen in het mooie Limburg, voor de eerste keer. Zat er net aan te denken hoe slecht wij ons mooie Nederland toch eigenlijk kennen.
Meer fietsen dus. :lol:

Mario
Hallo,

Ik ben nog nooit in Oudenbosch geweest, en aangezien het ook niet zover van Antwerpen is meld ik me aan voor alle dagen, als het aanbod nog geldt.

Zal ik ook nog een mail sturen?

Groeten,

willem
Ik ga mee, uiteraard. Zal even een mail sturen.
Ook ik denk eraan om woensdag (vanuit Nuenen) naar de camping te komen naar Mario, Gaele, Bert en John. Kun je daar nog rekening mee houden, Bert? Of had je het aantal al doorgegeven?

@Willem: als je later de laatste info wilt ontvangen, zou ik wel een mail sturen. :wink:
De feestplanning krijgt vaste vorm. We willen er een leuk fietsfeest van maken.

Om 17.00h is een een clinic/how2ride van Patrick Smit. Als je snel een indruk wilt hebben van wat hij kan volg je de onderstaande link:
http://www.youtube.com/watch?v=bzNImsEmvhg
Afbeelding
Wereldfietsers die mee willen doen zijn hierbij uitgenodigd. We gaan het nabij gelegen Pagnevaartbos in en het wordt meer technisch dan vermoeiend.
Als je er om 16.00h bent kun je voor de clinic je tent nog opzetten.

We eten tussen 17.30h en 22.00h en onderbreken om 20.00h voor een show van Patrick.

Als het donker wordt steken we het kampvuur aan, daarna zien we wel.

Lauran en Hetty
Robertjan schreef:Ik ga mee, uiteraard. Zal even een mail sturen.
Ook ik denk eraan om woensdag (vanuit Nuenen) naar de camping te komen naar Mario, Gaele, Bert en John. Kun je daar nog rekening mee houden, Bert? Of had je het aantal al doorgegeven?

@Willem: als je later de laatste info wilt ontvangen, zou ik wel een mail sturen. :wink:
Ik heb vier mensen doorgegeven aan boer'ncamping Het Dekske bij Eindhoven en afgesproken dat ik aanvullingen aan de boer doorgeef.
Robertjan: ik geef jou door aan de boer. Dat zijn er nu vijf.

Voor iedereen: graag dus opgeven als je woensdagavond al in Eindhoven komt kamperen op Het Dekske via mijn e-mail:
b(punt)sitters(apenstaartje)pz(punt)nl
Hoi Bert,

Wij komen woensdagmiddag/avond ook naar de camping.



Lauran,

Clinic met een tandem? :wink:


Groetjes tot dan,
Anneke en Peter
Peter_m schreef: Lauran,

Clinic met een tandem? :wink:
Gewoon doen, we wisselen wel een keer van fiets, Peter. :P
https://plus.google.com/photos/10580874 ... 7719592449

Ben net thuis gekomen van een fietstocht in noord brabant. Bij toeval ongeveer gelijk aan de komende tocht.

Helaas kon ik niet door fietsen tot woensdag om mee te fietsen om dat mijn linkerknie dik werd. Ik heb in beide knieen een scheurtje in de meniscus. hoop met een paar dagen rust toch mee te kunnen fietsen. Morgen naar dokter.

Mario
Foto’s van Eddy Westveer van gisteravond staan online. Via onderstaande link kun je ze bekijken en delen.

http://flickr.com/gp/eddywestveer/xLw5i0/

http://www.eddywestveer.com
http://www.meerdaneenfoto.nl

Wij hebben ervan genoten :-)

Liefs Lauran en Hetty
Ook ik heb genoten in het vertrouwde Brabantse land! Anita en Cathy bedankt voor het organiseren en Hetty en Lauran bedankt voor de gastvrijheid en het fantastisch gezellige feest!

Oh ja, ik heb af-en-toe m'n cameraatje aangehad. Geen zin om iets te fabriceren (dat kan ik toch niet goed), maar hier staan wat fotootjes en korte videootjes:
https://picasaweb.google.com/robertjank ... sHJ29rp8AE
Vanmorgen voor de wind heerlijk teruggefietst naar Nijmegen.

Hetty en Lauran bedankt voor jullie perfect georganiseerde feestje en jullie gastvrijheid.

Hoe is het met de stuntman afgelopen?

Ik heb alleen zaterdag meegefietst, maar dat was een mooie route.
Prima sfeer. Heb genoten.
En wanneer wordt er weer geswingd?

Cathy en Anita bedankt voor de organisatie.
En iedereen voor de ambiance.

Betty
Oh ja, de foto's die Bert in Alphen maakte op de camping, staan ook bij mij erbij. Mocht je nog een sportieve fietsvakantiefoto van jezelf zoeken... :wink:
Wij hebben ook genoten! Foto's volgen nog.