Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gelezen markering - Forum Wereldfietser

gelezen markering

Tot verleden week werden op het forum de gele vierkantjes grijs nadat je een bericht gelezen had. Een handige manier om te markeren. Op dit moment blijven deze blokjes bij mij na lezen geel. Ze worden pas grijs als ik de site sluit en weer open. Uiteraard ben ik ingelogd. Hebben meer mensen last van dit "probleem"?

Ronald van der Perk
Ik heb er geen last van. Net nog getest bij het goedkeuren van een bericht. Dat bericht is nu grijs bij mij in de lijst.
Ronald van der Perk schreef:Tot verleden week werden op het forum de gele vierkantjes grijs nadat je een bericht gelezen had. Een handige manier om te markeren. Op dit moment blijven deze blokjes bij mij na lezen geel. Ze worden pas grijs als ik de site sluit en weer open. Uiteraard ben ik ingelogd. Hebben meer mensen last van dit "probleem"?

Ronald van der Perk
Als je een topic gelezen hebt en teruggaat via de browserpijl 'pagina terug' dan blijft hij gewoon oranje, herlaad je daarna de pagina dan wordt hij grijs.
Volgens mij is dat altijd zo geweest :wink:
Ook ik heb er geen last van, niet op m'n iPad, iPhone, Mac (Safari) of PC (Windows 7, IE10).

Ik vermoed dat het aan je cache-instellingen ligt. Kun je eens wat uitweiden over je configuratie?

.tsooJ
Ik heb nooit wat van die codes begrepen. Wel eens gezocht naar uitleg maar nooit gevonden.
Leon
Afbeelding Topic zonder nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding Topic met nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding Topic waarin ik gepost heb, zonder nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding Topic waarin ik gepost heb, met nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding "Hot" topic, zonder nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding "Hot" topic, met nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding "Hot" topic waarin ik gepost heb, zonder nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.
Afbeelding "Hot" topic waarin ik gepost heb, met nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek.

.tsooJ