Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 12 mei 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 12 mei 2013

Hallo,
Omdat ik nog geen berichtensliert zie over aankomende zondag, schrijf ik even dit berichtje. Hopelijk blijft het een beetje droog en kunnen we er een leuk rondje van maken. Wie gaat er mee en wie heeft er een leuk idee voor een rondje?
Groet, Petra.
Wij zijn ook van plan zondag het Peerd aan te doen.
We hebben nog geen route, maar we bedenken wel een leuke.

groetjes,
Geke en René
Jammer, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid jullie met mijn aanwezigheid te verblijden, want zit in het verre zuiden dan. Zie jullie volgend weekend!!
Hopelijk dan toch echt wel met een beetje zomers weer.
Voor jullie veel fietsplezier. Cilia
Ik zit wel in de buurt, maar ben aan het fietsen knutselen bij Marten. Veel plezier!

Groet,
Veel plezier bij het knutselen. Zelf ga ik deze keer denk ik weer eens meefietsen.
Wim
Ik ben niet aan het knutselen bij Marten, maar wel aan het koffieschenken en afwassen. Fiets ze !
Ik fiets dan in Engeland :P
Hallo, ik doe mee op zondag. Gisteren ben ik via Enumatil, Marum, Opende, Kootstertil, Gaarkeuken, langs het van Starkenborgkanaal richting Stad gereden. Puur geluk op de Utopia Kranich. Ongeveer 80 km en een gevarieerde omgeving. Weinig koffietappunten onderweg, maar een suggestie?

Groeten, Gert
Er van uitgaande dat het doorgaat ben ik ook van plan om mee te fietsen.

Jan
Hoi,
Ik zit een beetje te kwakkelen met mijn fysiek, dus denk niet dat ik er morgen bij ben (het weer helpt trouwens ook niet mee). Ik ga mijn best doen om volgend weekend weer fris als een hoentje te zijn en ga de komende week duimen voor mooier weer.
Groet, Petra.
Ik ben ook van plan te komen, al was het maar als training voor de Pinkstertocht in de Ardennen, maar ik ben ook wat bezorgd over het weer. Mijn gewone fiets is in de lappenmand, dus ik moet komen met een veldrijfiets zonder spatborden. Ik hoop dat het doorgaat.
Wim
Ik zal er zijn.
Wim
En hij was er. De laatste 30 km lekker voor de wind en met een verbrande kop thuisgekomen. De perfecte moederdag. Tot de volgende keer.
Het was heerlijk: we hebben het droog gehouden, en er was zelfs gelegenheid om te oefenen met bandenplakken. De terugreis ging inderdaad zoevend vlug. Dank je wel.
Wim
Petra137 schreef:Hoi,
Ik zit een beetje te kwakkelen met mijn fysiek, dus denk niet dat ik er morgen bij ben (het weer helpt trouwens ook niet mee). Ik ga mijn best doen om volgend weekend weer fris als een hoentje te zijn en ga de komende week duimen voor mooier weer.
Groet, Petra.

Hoi Petra,

Is je haar volgende week ook groen geverfd :D

Jan