Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Steeds weer inloggen op de iPad - Forum Wereldfietser

Steeds weer inloggen op de iPad

Ondanks dat ik bij aanmelden op mijn ipad aangegeven heb dat ik direct ingelogd wil zijn,moet ik mij bijna elke keer weer opnieuw aanmelden.
Dit in tegenstelling bij het gebruik van mijn gewone pc.
Is hier wat aan te doen.?
Hallo Dik5,

Je bedoeld dat je steeds opnieuw je pincode in moet geven of bedoel je iets anders? Je kunt de tijd die de ipad wacht voor het opnieuw tonen van de pincode instellen bij: Instellingen > Algemeen > Automatisch slot.

Let wel op, hoe hoger dit getal, hoe groter de kans is dat bij verlies/diefstal iemand toegang krijgt tot je ipad. Je kunt ook de pincode uitzetten.

Mvg,

Geert
dik5 schreef:Ondanks dat ik bij aanmelden op mijn ipad aangegeven heb dat ik direct ingelogd wil zijn,moet ik mij bijna elke keer weer opnieuw aanmelden.
Dit in tegenstelling bij het gebruik van mijn gewone pc.
Is hier wat aan te doen.?
hoi Dik, heb je bij instellingen, safari, privacy, cookiesnaccepteren aanstaan? Ik blijf wel ingelogd op het forum met mijn ipad.
Aah ik zie het al, ik heb het verkeerd begrepen. Excuus!
Als het flashgeheugen van je iPad bijna vol is, worden dingen als cookies gewist om plaats te maken.

.tsooJ
Probleem nog niet opgelost,soms een aantal dagen oké ,dan weer 2 x per dag aanmelden.
Geheugen van de iPad is nog ruim voldoende.
Telkens geef ik aan dat ik direct aangemeld wil blijven

Wie weet het??