Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verzameling foto's fietsreizen - Forum Wereldfietser

Verzameling foto's fietsreizen

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen weekend bezig geweest met het maken van een fotoboek van een verzameling foto's die ik de afgelopen 7 jaar gemaakt heb.

Is voor persoonlijk gebruik, maar de internet app staat doe dat 'ie in z'n geheel digitaal in te zien is, misschien leuk voor alle fietsers. Iedereen kan 'm bestellen, maar die illusie heb ik niet hoor! ;)

Hier een link om 'm door te bladeren:
http://www.blurb.com/my/book/detail/1803429

Werkt ook op een iPad!

Ben benieuwd of er een glimlach van herkenning op jullie gezichten verschijnt, omdat we toch allemaal fietsers zijn en hetzelfde meemaken en zien.

Ellen
Prachtige foto's Ellen!
Dank voor het delen!
Hallo Ellen.

Heb je album bekeken...in 1 woord ...schitterende foto's :D Wat een prachtige fietsreizen hebben jullie gemaakt!!
Wow, wat mooi. Bedankt voor het delen van deze mooie beelden.
Super mooie foto's Ellen.

Henk

kunst en fietswerk
Mooie foto's!
Leuke titel ook :wink:
Mooie foto's en layout Ellen! Inderdaad links en rechts een glimlach van herkenning.

PS: Welk programma heeft een koppeling met Blurb? Moet namelijk ook hoognodig eens een boek gaan maken..... Of twee, drie.....

Maarten
Thanks allemaal. Het was een berichtje uit 2010.. ik was het zelf helemaal vergeten! ;)

@Maarten: ik heb echt geen idee! Ik denk dat ik sinds 2010 geen boek meer gemaakt heb bij Blurb. Topfotoalbum schijnt ook wel goede kwaliteit af te leveren, misschien maak ik daar nog een boek voordat we weggaan. Voor de thuisblijvers. ;)
Maarten & Line schreef:PS: Welk programma heeft een koppeling met Blurb? Moet namelijk ook hoognodig eens een boek gaan maken..... Of twee, drie.....
De module 'Boek' in Lightroom 4 werkt met Blurb.

Groetjes,

Carl
In één woord; ge-wel-dig!!