Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zijn er houders voor die handige routeboekjes - Forum Wereldfietser

zijn er houders voor die handige routeboekjes

zijn er houders voor die handige routeboekjes of iets anders
hoe doen jullie dat ik ben benieuwd hoe jullie onder weg de route uit zo boekje leest
ja ik heb ook een gps maar als die ons in steek wil ik uit het boekje de route lezen
deze zomer ga ik de limes route rijden maar de traks die ik heb gevonden vertrouw ik niet van daaar

gr Theo
Mijn routeboekjes passen precies in een Ortlieb kaartenvak, nadeel is wel dat je zo ongeveer elke 30km een bladzijde moet omslaan en dus de kaartentas openen, maar na een tijdje krijg je daar wel handigheid in.

Grtz,

Gerrit
Ook op mijn Vaude-stuurtas zit een kaartenvenster waar een routeboekje in past.
Onder de snelbinder van de achterdrager (ik hou niet van stuurtassen, vandaar). Kan ik hem er onder het rijden makkelijk bij pakken. Als er stuk is waarbij ik veel op de kaart moet kijken, dan hou ik het boekje gewoon in de hand. Als het regent een lege broodzak met elastiek eromheen.
kaasmuis schreef:zijn er houders voor die handige routeboekjes of iets anders
hoe doen jullie dat ik ben benieuwd hoe jullie onder weg de route uit zo boekje leest
ja ik heb ook een gps maar als die ons in steek wil ik uit het boekje de route lezen
deze zomer ga ik de limes route rijden maar de traks die ik heb gevonden vertrouw ik niet van daaar

gr Theo
Mijn kaarten gaan in Ortlieb doorkijkmap op Ortlieb tas. Op die tas heb ik door (goede) schoenmaker nog twee drukknoppen laten zetten waardoor de map zowel half in- als uitgevouwen bekeken kan worden en in ieder geval niet meer wappert. Rob W
twee elastieken op het stuur :D

Afbeelding
super bedank voor het mee denken

GR theo
Heeft er een van jullie dit al ergens in Nederland te koop gezien?
http://www.cycoactive.com/Store/3433/PN ... Map-Holder
Bij ons ongeveer zoals met de elastieken, maar dan gewoon een stuk koord door de ringetjes, aan een kant van het stuur goed vastknopen en de andere kant iets losser, zodat elke bladzijde die kant ff los kan.
werkt echt vlot!
Bij klickfix hebben ze een houder voor de boekjes (plaatje rechtsonder). Montage op het stuur.

http://www.klickfix.de/index.php?mod=1&lang=en