Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ushuaia - La Paz - Forum Wereldfietser

Ushuaia - La Paz

Hallo allen

Kan iemand mij hiermee helpen....
Ushuaia - La Paz in 4 maanden is dat een haalbare kaart of toch iets langer rekenen...of de trip iets inkorten...
In eerste instantie dacht ik aan 4 maanden maar dat lijkt me krap...Grofweg gerekend kom ik op 6800 km in totaal. Dat zou dan 50 a 60 km per dag zijn....Hier in Europa is dat een makkie maar ginds weet ik het zo nog niet...

Vriendelijke groeten
Guy VG
Toen ik een paar jaar geleden in Ushuaia was, was er een Amerikaan die in 70 dagen van Prudhoe Bay (Alaska) naar Ushuaia (Argentinië) was gefietst. Weliswaar met een volgauto, maar toch een 8-elijke afstand per dag.
Je moet je afvragen of je zoiets wel wil. (Ik kan het weten, want ik fietste vroeger in vijf weken van Amsterdam naar Casablanca en heb niets gezien)

Maar toch is het zeker mogelijk hoor. En de uiteindelijke dagafstand valt ook wel weer mee. Dat red je op dat traject wel.
(Ik ben wel van Cuzco via La Paz naar Antofagasta gefietst en ook van Santiago de Chili naar Ushuaia.)