Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 juli

Hallo,

Het is weer zo ver: op 14 juli 2013 is het weer tijd voor het maandelijkse rondje Groningen :D . Op zondag 14 juli vertrekken we om 10.00 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks bij station Groningen.

Degene die nog een mooie route weet: Ideeen zijn altijd welkom

Ik ben van plan er bij te zijn maar moet om half zes 's avonds weer aan het werk dus misschien ben ik er niet de hele route bij.
Hoi,
Zaterdagavond heb ik een feestje, dus met enige slag om de arm ben ik er zondag ook bij. Wie fietst er mee?
Groet, Petra.
Zondag fietsen wij een rondje Londen.
Jullie veel plezier en mooi weer gewenst!
Hoi,
Het blijft wel erg rustig met aanmeldingen. Is iedereen al op vakantie? Of is de touretappe naar de Mont Ventoux spannender dan een Rondje Groningen?
Groet, Petra.
Als mijn kaakontsteking over is doe ik mee.
Wim
Hoi hoi,
Ik fiets heel graag mee ...!
Annelies
hoi,

Een beetje late reactie maar ik ga ook mee morgen! Het lijkt er op dat we met een klein clubje zijn, maakt niet uit. Heeft iemand al een route?

groetjes, Rikie
Ben er zelf ook bij en neem op het einde van de tocht de trein naar Assen, daar fiets ik naar mijn werk toe en dan 's avonds ga ik vanaf Assen met de fiets in de trein naar Winschoten.

Het lijkt me leuk om een bosrijke route te volgen, dus wat meer richting Tynaarlo, Eelde/ Paterswolde etc.
Ben van plan mee te gaan.
Bert
Het gaat me niet lukken. Veel plezier.
Wim
Het gaat mij wel lukken, ik ben er wel bij!
Tot zo,
Petra
Hoi,
Een heerlijke rondje gefietst met zijn zessen. De knooppuntenroute van fietsen123.nl klopte niet helemaal qua afstand, maar uiteindelijk, inclusief nog een fijne pauze bij het water langs de Meerweg, een dikke 65 km gefietst.

Voor degenen die (ong.) dit rondje nog een keer willen fietsen:
station - stadspark - rotonde hoogkerk afslag A7, 51-49-50-58-46-21-82-81-14-13-80-67-57-59-71-72-73-24-37-29-22-20-16-28-25-Meerweg-3-10-4-station.

Iedereen een fijne fietszomer!
Groet, Petra.
Zaterdagavond 13 juli thuis gekomen van onze vakantie in Denemarken en Zweden, fiets in auto mee. Ben vandaag nog erg moe, zelfs niet eens kans gehad om de Mont Ventoux op TV te zien, op de bank in slaap gevallen....
Rondje Groningen was weer top, gezellig klein clubje, mooie route en toch ruim 70 km op de teller Petra!