Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voordelig naar de kapper in Duitsland - Forum Wereldfietser

Voordelig naar de kapper in Duitsland

Ik fietste afgelopen week op de Oder-Neisse Radweg en werd in de stad Görlitz overvallen door een zware regen. Ach laat ik dan maar naar de kapper gaan, wellicht is daarna de regen minder.
Zoals bekend zijn in Duitsland de porties eten ruimer, de glazen groter, maar de prijzen lager.
Maar ook de kapper bleek een stuk voordelinger uit te vallen. Ik was in Görlitz in een fraaie kapsalon op een A-locatie in het centrum. Ik werd echt zéér zorgvuldig geknipt en had een prijs van 20 Euro ingeschat. Tot mijn verbazing hoefde ik slechts 7,50 te betalen.
Om het onderwerp aan te laten sluiten bij dit forum: is het een gestroomlijnd model en is je haar helmproof geknipt? :D
Knippen ze ook nog meer haar weg?

Mijn kapper koste ooit 20 euro en ik knip er al jarenlang mijn haar mee. Lang leve de tondeuse. Daar kan geen Duitse kapper tegenop
bert sitters schreef:Ik werd echt zéér zorgvuldig geknipt en had een prijs van 20 Euro ingeschat. Tot mijn verbazing hoefde ik slechts 7,50 te betalen.
Hij zal wel moeten want anders gaat iedereen naar Polen om geknipt te worden :wink:
En hoe is het resultaat - gaan we morgen schrikken Bert? :wink:
Met een keuze menu van kort of heel kort ben je voor minder dan €1 klaar in Zambia :shock: :D

Afbeelding
Water filtering and The Simpsons
Niet naar de kapper gaan, is nog veel goedkoper.
:D
Altijd een van de leuke dingen van onderweg zijn; naar de kapper :)

In Dushambe viel de stroom uit toen de kapper de tondeuse in m'n haar zat. De kapper haalt z'n schouders op, vist een schroevendraaiertje uit een bakje, schroeft de tondeuse open en haalt 'm uit m'n haar. Toen er weer elektra was liet hij zien dat de tondeuse een standje korter gezet moest worden en werd ik verder geknipt. :)
Naar de kapper gaan in het buitenland is top! Perfecte omgeving om het land te leren kennen. Beetje kletsen, koffie drinken en in veel landen wordt je ook nog perfect geschoren, worden je oren schoon gemaakt 8) en krijg je een nek schouder en hoofdmassage. Dat het ook nog lekker goedkoop is is meegenomen en is altijd zijn geld meer dan waard. En af en toe krijg je ook nog een kapsel op de koop toe waar je thuis nooit aan zou denken :lol: Prima dus.
Rutger schreef:Niet naar de kapper gaan, is nog veel goedkoper.
:D
En niet wassen scheelt schampoo :lol: :lol: :lol:
Kapper Thailand 60 bath...weet jij toch alles van Bert :wink:
In Pakistan naar de kapper is ook een leuke ervaring. Als vrouw met kort haar kan je alleen terecht bij de mannenkapper. En dan moet het nog echt kort! De man knipte voor het eerst van zijn leven een vrouw en voor het eerst ging het scheermes over mijn nekharen. De kleine ruimte zat binnen de kortste keren vol mannen die ook ineens hun haren geknipt wilden ;) Prachtige ervaring, goed geknipt, met veel respect en dat alles voor nog geen 60 cent :)
Dat van goedkoop laten knippen in Duitsland kan wel kloppen, fietste nota bene in het mondaine München tegen deze haarsalon aan: http://www.jumel-wanner.de

Jeder Haarschnitt 10,-
mikefiets schreef:Dat van goedkoop laten knippen in Duitsland kan wel kloppen, fietste nota bene in het mondaine München tegen deze haarsalon aan: http://www.jumel-wanner.de

Jeder Haarschnitt 10,-
En als het mislukt kan je er een Perücke kaufen :lol: :lol: :lol:
Bert, kun je een foto plaatsen van je nieuwe coupe, ik ben erg benieuwd :D
Eric op de Fiets schreef:Bert, kun je een foto plaatsen van je nieuwe coupe, ik ben erg benieuwd :D

Is al weer een tijdje terug. Annita vond het kapsel geslaagd!