Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK Tent Vaude Odyssee - Forum Wereldfietser

TK Tent Vaude Odyssee

Te koop: Vaude Odyssee

Foto vorig jaar in Frankrijk. Video dit jaar in Schotland.

Tent is 7 jaar oud. Destijds 310.45 eur voor betaald. 2 kg zwaar. In goede staat, volkomen waterdicht. Aparte grondzeil is niet nodig.
Heb nu een lichtere tent, anders had ik hem niet weg gedaan.

Tent is nu te koop voor 100 euro excl. verzendkosten.
Is het dezelfde tent als degene die nu op vaude.com staat? Indien dat zo is, zou je dan een richtprijs kunnen geven wat je er nog voor wilt hebben, die mag eventueel via PB / mail als je die liever niet publiekelijk weggeeft. Ik had uiteraard liever de groene versie gezien, maargoed bij tweedehands heb je niet alles voor het uitkiezen :)

Ik ben bezig met het bij elkaar brengen van een semi lichtgewicht kampeer uitrusting, voor vakantie seizoen 2011. Dan zou ik samen met mijn huidige vriendin er op uit willen trekken in combinatie met de ligfietsen.

Na overleg met mijn vriendin heb ik besloten om deze tent niet te kopen. De tent is qua gewicht geweldig, maar qua formaat waarschijnlijk te klein voor onze behoeftes.
Voor wie nog een goedkope tent wil hebben. Deze tent heb ik nu afgeprijsd op 100 euro. Het filmpje in Schotland is overigens ook bijgewerkt, de vorige was veel te donker.
Is deze tent nog steeds te koop? ik heb misschien wel belangstelling, vind alleen de prijs te hoog.

Ben nieuw lid van WF en weet nog niet precies hoe alles werkt.

Rikie
Hallo Leo,

Ik wil de tent wel van je overnemen voor 100 euro inclusief verzenden.
Laat maar weten of je dat wat vind,

groetjes, Seb
De tent is nog steeds te koop. Graag een pm naar mij doen (en niet naar bovenstaande account).
In twee jaar tijd wel weer een stuk goedkoper geworden neem ik aan? ;-)
Polling schreef:In twee jaar tijd wel weer een stuk goedkoper geworden neem ik aan? ;-)
Zeker. Ik was al bijna vergeten dat ik hem nog had. Ik gooi er de helft van af. Dus 50 ex eventuele verzendkosten.

Ik kan me vergissen, maar als ik zo kijk lijkt het wel alsof tenten goedkoper zijn geworden in al die tijd. Maar ja, zo gaat dat heh.
ik heb je een PB gestuurd :) neem hem graag van je over!