Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2013 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2013

Ik kan meedelen dat Fred, Jaap, Bernice, Patrick & Janneke, en Inge & de kookploeg een buitengewone prestatie hebben neergezet. De volgende records zijn sowieso gebroken volgens wandelend archief Bert Sitters:
  • Er waren niet eerder 106 deelnemers aan een weekend Harskamperdennen die allen een plekje vonden en waarvan er veel naar de lezingen zijn geweest van Bernice (Himalaya) en van Patrick & Janneke (Latijns-Amerika).
  • Er werd een recordaantal hongerige fietsers gevoed van 99 personen. Het is bijna wachten op de eerste Michelin-ster. :wink:
  • Dit was de 20e opeenvolgende, jaarlijkse bijeenkomst van fietsreizigers, maar bij de eerste bijeenkomst (in 1993) was er nog geen sprake van een vereniging. Die is het jaar erna op 19 september 1994 opgericht. Dat betekent dat we volgend jaar een jubileum te vieren hebben!
Daarnaast wil ik ALLE deelnemers bedanken voor hun komst en voor het meebrengen van zoveel gezelligheid. Toen ik af-en-toe een rondje liep over het terrein kwam ik vaak maar 10 meter verder waarna er weer een gezellig en/of interessant praatje volgde. Erg aangenaam.

Tenslotte natuurlijk speciale dank aan Bert van Sprang voor de sportieve heenreis en de off-roadgroep voor de sportieve en gezellige invulling van de zaterdag! En natuurlijk wil ik veel respect uitspreken voor Lars, die ondanks alle malaise ervoor heeft geknokt om bij de grote vriendenclub die de Wereldfietser is weer aanwezig te zijn!
Dan ook nog een huishoudelijke mededeling :-)

Er is aan het hekje bij de speeltuin een paarse handdoek en een Vaude binnen(fiets)broek blijven hangen. Ik heb deze mee naar huis genomen. Uiteraard wil ik ze graag weer met de eigenaar samen brengen. Dus zijn ze van jou, neem dan even contact met me op via een pb of hier op het forum.

Uiteraard iedereen bedankt voor het leuke weekend !!!!
Wat een fijn weekend was het!
Zo is het. Het was mooi en leuk. Met vele omwegen en 120 km fietsen verder kwam ik vandaag tevreden thuis. Van de bordjes voor lf routes en knooppunten werd ik wel gek: de knooppuntenkaarten bevatten geen informatie over de LF routes :evil: , dus die moet je maar op de gok zien te vinden als je je huiswerk niet gedaan hebt. En op de Knoopunten kaarten van de Veluwe staan geen gegevens over de knoopunten in de Flevopolder. Dus hoe kom je vanuit Harderwijk naar de overkant? Wat een lokalisme zeg.
Wim
Ik heb het ook erg naar m'n zin gehad, dus ook vanuit deze hoek dank voor de goede organisatie, het heerlijke eten, de prachtige foto's, en de fijne ontmoetingen het hele weekend lang. Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn!
Wim schreef:En op de Knoopunten kaarten van de Veluwe staan geen gegevens over de knoopunten in de Flevopolder. Dus hoe kom je vanuit Harderwijk naar de overkant? Wat een lokalisme zeg.
Wim
Wim, je hebt eigenlijk maar 1 keuze, tenzij je nat wil worden :?
jammer dat er zo'n weinig tijd in een weekend zit. het was genieten.

nu plannen maken voor de himalaya!

Sjirk
Bedankt voor de organisatie en het lekkere eten! Het was een heel geslaagd weekend! :D
Bedankt voor het gezellige weekend en het lekkere eten. Voor de liefhebbers hier nog wat foto's: Foto's Harskamperdennen 2013

Gerd
Voor mij waren er vele "eerste keren" dit weekend:
- voor het eerst mee met de wereldfietsers
- voor het eerst fietsen in een groep en niet alleen
- voor het eerst in 30 jaar weer in een klein tentje (moet ik nog wel even wat strakker leren opzetten de volgende keer :oops: )
En ik moet zeggen: het smaakt naar meer :D
Geweldige maaltijd aangericht door de kookploeg, indrukwekkend om dat voor 100 (of 99) mensen voor elkaar te boksen, bedankt daarvoor!
Heel gezellig allemaal (behalve misschien die vergadering, hulde aan het bestuur om dat te doorstaan, je moet er maar zin in hebben), prachtige Posbankroute ook.
Jullie zullen mij vast wat vaker zien, maar nu eerst (ook weer voor de eerste keer in 30 jaar) op vakantie, met de fiets uiteraard.

Jeroen
Afbeelding

Geweldig terrein, geweldig weer, geweldige mensen, geweldige organisatie.
Vooral het gezamelijke eten was weer voortreffelijk georganiseerd door Inge en ik vond het erg leuk dat ik mocht helpen.
Chocomousse, wel het meest exclusieve gerecht ooit gemaakt op een MSR Dragonfly...

En 300 km heerlijk gefietst van en naar de Harskamp! Gisteren 150 KM met windje tegen, want Noord-Oost was de wind echt niet....
Afbeelding
Een super weekend! En vooral zo ontzettend lekker gegeten. Jammer dat ik niet meer op kon :wink:

Inge, heb je voor mij het recept van de noten/karamel/bananen taart? Die was zo ontzettend lekker!
GerdC schreef:Bedankt voor het gezellige weekend en het lekkere eten. Voor de liefhebbers hier nog wat foto's: Foto's Harskamperdennen 2013

Gerd
Leuke sfeerimpressie!

Ik heb de camera maar weinig ter hand genomen, maar ik heb er wel eentje waar Gerd zelf op moet staan. (Trouwens ook een mooi voorbeeld hoe niet te stoppen onderweg, maar gelukkig kwam er hier verder niemand aan...)

Afbeelding
Hulshorsterzand by urje, on Flickr
Ik zou wel aardig vinden om van zo'n bijeenkomst eens een serie afbeeldingen te zien van alle fietsen. Een groep van dergelijke omvang moet er toch een redelijk overzicht van gebruikte wereldfietsen aanwezig zijn.
https://picasaweb.google.com/1096648080 ... 3074939682
Iedereen bedankt voor het leuke weekend, ik heb het erg naar mijn zin gehad!
Hierbij een linkje naar mijn foto's, hoop dat het werkt.
Yvonne
Yvonneke schreef:https://picasaweb.google.com/1096648080 ... 3074939682
Iedereen bedankt voor het leuke weekend, ik heb het erg naar mijn zin gehad!
Hierbij een linkje naar mijn foto's, hoop dat het werkt.
Yvonne
helaas pagina niet gevonden
Album niet "gedeeld" oid? Er staan wel 2 andere albums:
https://picasaweb.google.com/109664808057097424926/
https://picasaweb.google.com/1096648080 ... 3074939682
Zo, nou moet het lukken lijkt me...
Yvonne
Nee, helaas niet: Sorry, that page was not found.

Zelf al geprobeerd zonder bij Picasa / Google ingelogd te zijn? Want dan zou je
hetzelfde als ieder ander moeten zien...
Het is (je) gelukt :D