Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Er is een map vol? - Forum Wereldfietser

Er is een map vol?

Ik krijg de melding; Je hebt 1 privébericht die momenteel in de wachtrij staat, omdat er een map vol is.
Alle achtergehouden berichten vrijgeven deze worden her-gesorteerd naar de juiste mappen als er genoeg ruimte is vrijgemaakt.
Echter zijn alle mappen minder dan 100% vol. Welke map is "een map" dan weet ik welke ik moet opruimen.

Mvgr, Eric
Je hebt keuze uit 4 mappen, als ik het goed zie. Zijn die alle 4 niet vol?
Volgens mij is je Postvak IN of het totaal van de mappen die je eventueel hebt gemaakt 100 berichten en moet je eerst gaan wissen om nieuwe berichten te kunnen ontvangen. Wil je de berichten niet kwijt, dan kun je ze exporteren en dan pas wissen.
Hier hetzelfde. Alle privé berichten op twee na maanden geleden gewist maar nog altijd die melding. Mailtje aan mod. heeft niets veranderd.

Frank
Maar nu geen antwoord op wélke mappen dan vol zitten... :roll: Is toch wel handig om te zoeken naar een oorzaak.
Robertjan schreef:Maar nu geen antwoord op wélke mappen dan vol zitten... :roll: Is toch wel handig om te zoeken naar een oorzaak.
Alles leeg, op die twee berichtjes na, al maanden.
Zodra ik thuis ben zal ik eens kijken of ik er achter kan komen.
Robertjan schreef:Je hebt keuze uit 4 mappen, als ik het goed zie. Zijn die alle 4 niet vol?
De 4 mappen hebben de volgende inhoud; postvak in 89/100
bewaarde berichten 90/100
postvak uit 0/100
verzonden berichten 95/100
Ik heb zojuist gezocht op het Nederlandse forum van phpBB, maar niets kunnen vinden.
Zegt 'ie dat je mailbox vol is, of bijna vol is? (Toch even voor alle zekerheid, je weet het maar nooit... :oops: )
Robertjan schreef:Ik heb zojuist gezocht op het Nederlandse forum van phpBB, maar niets kunnen vinden.
Zegt 'ie dat je mailbox vol is, of bijna vol is? (Toch even voor alle zekerheid, je weet het maar nooit... :oops: )
Er staat een melding "Je hebt 1 privébericht die momenteel in de wachtrij staat, omdat er een map vol is.
Alle achtergehouden berichten vrijgeven deze worden her-gesorteerd naar de juiste mappen als er genoeg ruimte is vrijgemaakt." Dus omdat "er een map vol is" een map, en niet specifiek welke map er vol is. Dat maakt het ook lastig om de map die vol is leeg te maken omdat niet bekend is welke map het is. :lol:
Hulp ingeroepen van wat technischere mensen. Hopelijk zijn ze niet allemaal op vakantie. :wink:
Robertjan schreef:Hulp ingeroepen van wat technischere mensen. Hopelijk zijn ze niet allemaal op vakantie. :wink:
Hoi Robertjan, heb je nog nieuws? Ik ben wel benieuwd wat er in het berichtje staat.
@Frank, heb jij je berichtjes al kunnen lezen?
Eric op de Fiets schreef:@Frank, heb jij je berichtjes al kunnen lezen?
Geen waarschuwing meer over volle mappen, nog wel een melding dat er 2 nieuwe privé berichten voor me klaar staan. De melding is maanden oud, alles is gelezen en (soms) beantwoord.
Frank
Bericht was weer te lezen, het was een berichtje met de tekst. :D
Hoi Eric,

Ik krijg bericht dat je een pb hebt gestuurd maar kan hem niet ontvangen. De mappen zouden te vol zijn, die zijn inmiddels vrijwel leeg maar hij komt nog niet binnen.
Anders mag je wel -1 bericht van mij hebben :shock:

Afbeelding
@ Eric: Je kan nu nog steeds geen privéberichten ontvangen omdat de functie volgens het forum uitgeschakeld staat. Heb je dat bewust gedaan? In elk geval, het pbtje van jouw was een 'positief' bericht, mijn teller staat weer op 0! :wink:
Jórunn schreef:@ Eric: Je kan nu nog steeds geen privéberichten ontvangen omdat de functie volgens het forum uitgeschakeld staat. Heb je dat bewust gedaan? In elk geval, het pbtje van jouw was een 'positief' bericht, mijn teller staat weer op 0! :wink:
Ik heb het ontvangen van pbtjes inderdaad uitgezet omdat ik ze niet kon lezen. Ik zet het weer aan. Thanks voor de tip.
Ik heb nog hetzelfde probleem. Dat er een PB in de wachtrij staat. Heb bijna alles weggehaald, maar bericht blijft er staan. Invak nog 7% in en uitvak 4% vol, de rest is leeg. Maar hij blijft hangen. Kan dat niet op de een of andere manier verwijderd?
Zover ik weet betekent een PB dat in de map uit blijft staan dat het nog niet geopend is door de ontvanger.
Leon
Leon schreef:Zover ik weet betekent een PB dat in de map uit blijft staan dat het nog niet geopend is door de ontvanger.
Leon
Dat is helemaal juist. Zie het als een lees bevestiging.