Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsbijeenkomst De Wereldfietser op zondag 15 januari - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsbijeenkomst De Wereldfietser op zondag 15 januari

Nieuwjaarsbijeenkomst De Wereldfietser op zondag 15 januari

Kom ook naar de Nieuwjaarbijeenkomst van de Wereldfietser op zondag 15 januari 2006 in de Kargadoor, Utrecht (LET OP: dus niet op 7 januari zoals in het laatste tijdschrift van de Wereldfietser is vermeld!).
Traditiegetrouw dé bijeenkomst waar alle leden van de Wereldfietser bij elkaar komen om het nieuwe fietsjaar in te luiden. Een mooie gelegenheid om de fietsverhalen van afgelopen jaar uit te wisselen, om de fotoboeken en powerpointpresentaties van anderen te bewonderen, om te genieten van dialezingen, om de vele plannen en ambities voor 2006 met elkaar uit te wisselen. En voor de activiteitencommissie een mooie gelegenheid om de jaarplanning 2006 te presenteren.
Of er nog oliebollen zijn op de 15e januari, dat zullen we niet verklappen, maar dat het gezellig wordt, dat staat vast, dat weten we uit ervaring.
De middag begint om 13:00 uur en eindigt om 17:00 uur op zondag 15 januari 2006 in de Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht.


De entree is gratis! Dat betekent: komen dus.

Meer informatie: jimvandenberg@chello.nl
Locatie : De Kargadoor, Oude Gracht 36 te Utrecht

Hoi Jim,

Ik zou die datum maar in grote letters op de voorzijde van de website laten zetten....grote kans dat er toch mensen op 7 jan verschijnen..

Groet,
Marco

Jim, ik zal het dinsdag vetgedrukt op de voorpagina plaatsen :lol:

Groetjes,
Ellen

Dialezingen:

Er worden 2 dialezingen gegeven, te weten:
- Noord-India (Marco de Wit)
- Laos (Jim van den Berg)

Beide reizen zijn in 2005 ondernomen, dus ben je nieuwsgierig geworden, kom dan naar de Kargadoor op 15 januari !

Gaan we na afloop weer eten in La Grotta?

Eten in La Grotta: prima idee, Bert! Ik zal wel reserveren, ben er nog nooit geweest, maar het is inmiddels een stukje van de Wereldfietsers-cultuur geworden, heb ik begrepen. Hoeveel mensen blijven er meestal nog hangen, een man of 20?
jim

Zoiets ja, maar een deel van de harde kern zit in India!

En vergeet niet: de nieuwjaarsbijeenkomst is nu op zondag.
Maandag moeten veel mensen weer aan het werk, dus dat scheelt denk ik ook wel in de eters. Vermoedelijk blijft er een man of 10-15 eten denk ik.
Maar Freek dat weet jij als de beste: "eten moet je toch!"

Maar even wat anders wat ik heb HULP nodig.

Ik ben op zoek naar oude versleten (achter)tandwielen. Als het goed is doe je er toch niks mee en ik maak er met wat geknutsel low-budget medailles van voor een baanwedstrijd die ik organiseer.
Afbeelding

Nou denk je wat heeft dat met de nieuwjaarsbijeenkomst te maken. Nou ik kan daar helaas niet zijn maar Freek wel. Als je wat hebt liggen zou je die dan mee willen nemen naar de nieuwjaarsbijeenkomst en ze daar aan Freek willen geven? Dat regel ik dat ik ze van Freek weer krijg.

Zou Helemaal super zijn!

(ze mogen vies zijn aan elkaar zitten, maakt allemaal niet uit ik ben er blij mee!)

Voor de duidelijkheid: Carolien zoekt alleen de tandwielen, en niet de bijbehorende kettingen 8) , alhoewel die natuurlijk prachtig mooi staan bij zo'n hangertje :)

Groet,
Freek

Lijkt me best zwaar zo'n ding om je nek! :lol:

succes is ook niet licht op te vatten! en hoe groter het succes hoe zwaarder de last!