Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoop naar Turkije voor € 129,- - Forum Wereldfietser

Goedkoop naar Turkije voor € 129,-

Ik kreeg bij de Vogelvrije Fietser een brief: Voor 'trouwe' leden van de Fietsersbond is er een aanbieding voor een 8-daagse rondreis door Turkije voor € 129,-p.p. inclusief tickets, busvervoer, overnachtingen in 4 en 5 sterren hotels en nog veel meer.

Bizar lage prijs. Is er iemand die dit gaat doen?

Ik ben benieuwd waar de addertjes onder het gras zitten.
Even gegoogled:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 1&start=20

Lijkt redelijk transparant voor dit geld , maar de toeslagen maken de prijs alweer stukken normaler.
Ik heb de bijbehorende folder bestudeerd. Er komt 129 euro bij voor diners en toengangskaartjes.
De hotels liggen vaak buiten de stad, dus zelf een diner zoeken zit er niet in.

Ik sluit ook niet uit dat je onvermijdelijk langs tapijthandelaren komt :)
Uitgangspunt voor de prijs is ook een vertrekdag in één bepaalde week vanaf Brussel...
Janneke V schreef:Ik sluit ook niet uit dat je onvermijdelijk langs tapijthandelaren komt :)
Ja waarschijnlijk wel, ze bieden je in Turkije goedkope reisjes aan die langs een hoop handelaren gaan waar ze je opdringen om iets te kopen, en daar krijgen de verkopers van die goedkope reisjes daarnaartoe weer provisie van,
Roald schreef:Uitgangspunt voor de prijs is ook een vertrekdag in één bepaalde week vanaf Brussel...
Brussel? Waarom moet ik helemaal naar Brussel? Het gaat hier overigens niet om fietsreizen!
Eric Schuijt schreef:Ik kreeg bij de Vogelvrije Fietser een brief: Voor 'trouwe' leden van de Fietsersbond is er een aanbieding voor een 8-daagse rondreis door Turkije voor € 129,-p.p. inclusief tickets, busvervoer, overnachtingen in 4 en 5 sterren hotels en nog veel meer.

Bizar lage prijs. Is er iemand die dit gaat doen?

Ik ben benieuwd waar de addertjes onder het gras zitten.
Eric,
Ga je weer badlakens aan de glijbaan hangen?