Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Omgeving Eerbeek, Loenen, DoesburgZutphen, Arnhem, Apeldoorn - Forum Wereldfietser

Omgeving Eerbeek, Loenen, DoesburgZutphen, Arnhem, Apeldoorn

Ik ben net verhuisd en zou het erg leuk vinden om met een of meerdere mensen regelmatig te fietsen in bovenstaande omgeving.

Het is er nu prachtig met de verkleurende bomen en het fel gele riet langs het Apeldoornskanaal.

Mijn conditie heeft wel een oppepper nodig dus rond de 17 km per uur, en tot 90 km per dag, eerst opbouwen.

Wie gaat er mee?
fiets-ster schreef:Ik ben net verhuisd en zou het erg leuk vinden om met een of meerdere mensen regelmatig te fietsen in bovenstaande omgeving.

Het is er nu prachtig met de verkleurende bomen en het fel gele riet langs het Apeldoornskanaal.

Mijn conditie heeft wel een oppepper nodig dus rond de 17 km per uur, en tot 90 km per dag, eerst opbouwen.

Wie gaat er mee?

Oei dit had denk ik onder reisgenoten moeten staan... Ik was aan het lezen en heb nieuw onderwerp ingetikt zonder op te letten.
Ik woon al enige tijd in Apeldoorn en begin de omgeving steeds beter te kennen. De bossen zijn prachtig en uitgestrekt.

Ik kampeer regelmatig met een paar vrienden in de omgeving. Je mag mee, als je wil!
Ik zou het ook leuk vinden om in de buurt af en toe eens een rondje te fietsen met een clubje mensen.
Rond Zutphen en de Achterhoek is het ook geweldig mooi!
evt dagtochtjes of met een overnachting in de tent, er zijn erg leuke natuur-kampeerterreinen in de Achterhoek.

Henk

kunst en fietswerk
Ik sluit me graag hierbij aan, woon in Lochem, 15 km ten oosten van Zutphen.

Groetjes,
Ingrid
Leuk reacties!

Ik ga route maken en stuur jullie dan wel PB met voorstel.
nou zou het ook wel graag willen woon in doesburg maar moet wel iets van te voren weten wand ik heb hier ook nog een hond
gr marcel
@Christophorus
Hoi,

Ook ik ben geïnteresseerd om af en toe met een paar mensen te fietsen.
Kom uit de Achterhoek dus mooi dichtbij.

Ik hoor graag van je.

Groet,
Cathy
nou meschien kunnen we met een groepje een leuk tochtje rijden
gr marcel
…de start van een rondje Veluwe/Achterhoek?

Ingrid
Enckie schreef:…de start van een rondje Veluwe/Achterhoek?

Ingrid
lijkt me een goed idee Ingrid.
Wij hebben in het verleden wel eens een rondje Deventer georganiseerd en zijn met Henk meegefietst met een rondje Zutphen. Mag het ook een rondje/weekend stedendriehoek (Apeldoorn,Deventer, Zutphen) worden ?, hebben we er meteen het mooie achterland van de Sallandse heuvelrug bij.


Ben & Ingrid
Lijkt me helemaal goed: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
En we hebben hier een hele mooie omgeving waar we heel wat afwisselende routes kunnen maken.

Ingrid
het zo mooi hier ik woon 3 jaar hier ik vind s herenberg elten die hoek zo zo mooi,en zo langs de grens lochem winterwijk ruurlo prachtig gebiet
gr
Ik woon in Brummen dus midden in het zoek gebied. En zou ook graag eens met jullie mee fietsen. In de 15 jaar dat ik hier fiets heb ik de omgeving aardig leren kennen. maar ik wordt ook nog regelmatig verrast door leuke paadjes en de mooie omgeving.

André
Mooiste gebied van Nederland !! :wink:

Henk

kunst en fietswerk
Mooiste gebied van Nederland !!
@ Henk: als je zondag toch mee had gefietst met rondje 's-Hertogenbosch zou je daar misschien anders over kunnen denken :lol:
Ik heb ook wel interesse, kom zelf uit Hengelo (ov), maar de eerder genoemde plaatsen Zutphen, Deventer en Apeldoorn zijn erg makkelijk met het ov te bereiken. En het is ook altijd leuk een keer in een andere omgeving te fietsen.
ik wil in het voorjaar april / mei rondje veluwe rijden 246 km en dan in juni,rondje nederland dus als er mensen zijn hier die graag met mee willen fietsen laat het me dan weten pb graag
gr marcel
Is nu toch wel een aardig groepje geworden ! Als ik het goed begrepen heb verricht fietster -de topic starter- de aftrap met een route voorstel.

En misschien groeit het dan wel uit tot een maandelijks rondje stedendriehoek/Ysselvallei/........./,enfin, daar moeten we nog een goede naam voor verzinnen.


ben