Additionally, paste this code immediately after the opening tag: echte kletspraat - Forum Wereldfietser

echte kletspraat

Paramaribo – “Ik heb spijt van wat er is gebeurd”, zei een slager, die verdacht wordt van het doodslaan van een winkelier met een fietswiel. Het Openbaar Ministerie heeft tegen hem acht jaar gevangenisstraf geëist. Officier van justitie Duncan Nanhoe zei gisteren, dat de verdachte het slachtoffer hard met een fietswiel heeft geslagen, als gevolg waarvan het slachtoffer is …

overleden. Hij stelde verder dat er geen zaken in het dossier zijn opgenomen, waaruit blijkt dat de arts nalatig is geweest bij de medische behandeling.

Raadsvrouw Ellen Jordan voerde aan dat het hierbij om een reflexbeweging van de verdachte gaat. Volgens haar is de omschrijving van het toebrengen van de slag nog steeds onduidelijk en onvoorstelbaar. De advocaat zei dat de verdachte zich er niet van bewust was, toen hij de slag toebracht. Het voorval deed zich op 30 januari voor, toen de verdachte een fietswiel, dat hij voor reparatie had afgegeven, ging halen.

De winkelier vertelde hem dat hij nog SRD 1,50 moest betalen. Hierdoor ontstond er een woordenwisseling, waarbij de verdachte de winkelier slagen met het fietswiel zou hebben toegebracht. Door de harde slag op het hoofd liep de winkelier zwaar lichamelijk letsel op, waardoor hij in coma belandde en vervolgens overleed. Op 13 oktober wordt de behandeling van deze zaak voortgezet.

http://www.ilovesuriname.com/moordslage ... -zijn-daad
echte kletspraat, tenzij je toevallig de partner van de fietsenmaker bent? dan is het wellicht wat minder leuk......

BertV
Wil je smullen van dit soort berichten moet je een krant kopen. Ik heb ook een krant krijg genoeg geleuter of gezever te lezen. Wat mij betreft dit soort info niet hier. Tenzij? Ut mot niet gekker worre.
Wat mij betreft kan dit soort dingen in 'Kletspraat' wel. Zeker als het expliciet in de titel staat. Als je er dan op klikt, dan kies je er zelf voor.

Wil je dit soort dingen niet, dan kune je beter niet in 'Kletspraat' kijken.\

Hans - even met de moderator pet op-
[moderator] Reactie verwijderd. Gebruiker heeft een PB [/moderator]
Het is toch verschrikkelijk dat je leven als fietsenmaker maar anderhalve surinaamse dollar waard blijkt te zijn.