Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Omgeving Eerbeek, Loenen, DoesburgZutphen, Arnhem, Apeldoorn - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Omgeving Eerbeek, Loenen, DoesburgZutphen, Arnhem, Apeldoorn

Hallo,ik zou het ook leuk vinden om af en toe met een groepje te fietsen,ik kom uit de Achterhoek.Graag hoor ik van je,

Tine
Ha beste oosterlingen,
Wil de topic-startster misschien de datum en route op het forum zetten en niet alleen de mensen die hierboven hebben gereageerd informeren? Wie weet is er een fietsdwaas (positieve benaming voor een fietsliefhebber in de grootste betekenis van het woord) uit het westen die graag mee wil fietsen.
Rondje Utrecht gaat tegenwoordig ook eens wat verder en trekt ook mensen.
Ik wacht met smart af. Groeten van Loes
Hallo fietsers,
Sluit me hier graag bij aan om de Achterhoek beter te leren kennen!!
Is er al een datum bekend of route, zo niet wil ik wel het initiatief nemen.
Al regelmatig zit in de Achterhoek/Twente wat mijn toekomstige woonplek wordt.
Ook kamperend, genieten van de rust en natuur.
Gr. Ton
Fijn zoveel enthousiaste mensen.

Ik heb het idee dat het nu een andere opzet krijgt dan ik nu wil. Misschien wil iemand anders dat opzetten in een ander topic?

Wat ik nu wil is met 1 persoon of klein groepje regelmatig fietsen. Conditie opbouwen en daarna wil ik best grotere rondjes opzetten en hier op de site zetten.

Maar voor nu een route vanuit Eerbeek (heb momenteel geen auto meer, komt er wel weer) met een snelheid van 15 tot 17km per uur en afstand opbouwen vanaf 40 km nu tot later 90 km of zo.

Dus wie het laatste wil stuur mij een PB.
Zondag 8 December wil ik een rondje Zutphen fietsen.

Afstand: ongeveer 50 km. incl. koffie stop. :D
Route: nog nader te bepalen. [inbreng welkom]
Start: station Zutphen, voorzijde.
Tijd: 12:00 uur
Gem. snelheid: aangepast aan de langzaamste.

Wie gaat er mee?

Henk

kunst en fietswerk
Hoi Henk,
Oke Henk, prima dat jij de aftrap voor je rekening neemt. Ik en misschien Ingrid zijn er bij. Gezien het jaargetijde is 50 km een goede afstand, en er komt uit en thuis voor sommige mensen nog wat bij.

Zondag 19 januari wil ik wel een rondje Deventer uitzetten. Laten we het voorlopig zetten op 12.00 voor het station. In februari is dan Apeldoorn eo aan de beurt, vervolgens weer Zutphen eo, en zo kunnen we er dan een mooi afwisselend rondje "Ysselvallei/veluwezoom" (nieuw draadje ?) van maken.

Laat de aanmeldingen maar binnen stromen......


Ben
henkfietst52 schreef:Zondag 8 December wil ik een rondje Zutphen fietsen.

Afstand: ongeveer 50 km. incl. koffie stop. :D
Route: nog nader te bepalen. [inbreng welkom]
Start: station Zutphen, voorzijde.
Tijd: 12:00 uur
Gem. snelheid: aangepast aan de langzaamste.

Wie gaat er mee?

Henk

kunst en fietswerk
Ik zo er zo maar eens bij kunnen /willen zijn..
Henk Mooi dat je het voortouw neem. Ik heb er vorige week ook aan zitten denken. Want ik had een mooie route on/off road door de Achterhoek. Wou de offroad mogelijkheden van de nieuwe fiets proberen. Henk als je interesse in mijn route kan ik je de gps track in een PB sturen. IK zal de datum in mijn agenda zetten en hoop er bij te zijn.
@ Ben, Jasmon, trekfietser...gewoon er bij zijn dan maken we het weer net zo gezellig als toen! :wink:
Kasia uit Den-Bosch komt ook, dus we hebben al een leuk pelotonnetje! :D

trekfietser.. ik heb de route nog niet gemaakt en sta open voor leuke ideeën.

Henk

kunst en fietswerk
Ik zie dat er al een voorstel is gedaan. Heb vorige week contact opgenomen met de twee die PB hadden gestuurd. Dat was denk ik tekort dag, dus alleen gefietst.

Net nieuwe route gemaakt voor aankomende zondag. Het wordt mooi weer.
Startpunt Eerbeek.
47,7 km met klimmen.
Stuur een PB als je mee wilt.
Wie meer km wil fietsen kan starten in Zutphen, of Apeldoorn (Arnhem dan heb je deels dezelfde route). Waarbij vanuit Zutphen het mooiste is. Kijk bijv op falk.nl om route te maken. Kom je met openbaar vervoer dan is het dichtsbijzijnde station Brummen. Het startpunt heeft parkeerplaatsen voor wie met de auto komt.
Neem thermoskan met hete drank en brood mee voor onderweg.

Ik ben iemand van op korte termijn plannen, dus ik merk wel als dit wat wordt.
Kan ik trouwens op dit forum bericht krijgen als iemand in dit topic iets plaatst of kan dat niet op dit forum? Ik zit niet zo vaak op dit forum dus wist niet dat mensen iets hadden geplaatst. PB werkt dan het beste.
Gaan er nu 2 rondjes naast en vlak bij elkaar lopen op dezelfde dag?
Het rondje van Henk vanuit Zutphen en het rondje van fiets-ster vanuit Eerbeek?

Lijkt mij niet de bedoeling, of wel?
Levert denk ik ook verwarring op?

Ingrid
Enckie schreef:Gaan er nu 2 rondjes naast en vlak bij elkaar lopen op dezelfde dag?
Het rondje van Henk vanuit Zutphen en het rondje van fiets-ster vanuit Eerbeek?

Lijkt mij niet de bedoeling, of wel?
Levert denk ik ook verwarring op?

Ingrid
rondje Eerbeek van Fiets-ster is 30 november
rondje Zutphen van Henk is 8 december
Sorry, mijn fout… over de datum heen gekeken.
Dank je wel.

Ingrid
fiets-ster schreef:Kan ik trouwens op dit forum bericht krijgen als iemand in dit topic iets plaatst of kan dat niet op dit forum? Ik zit niet zo vaak op dit forum dus wist niet dat mensen iets hadden geplaatst. PB werkt dan het beste.

abonnementenbeheer in gebruikerspanel
en boven elk topic in de kop staat links een linkje om je te abonneren op het topic
Ik vind het op z'n minst vreemd dat er nu meteen na mijn aankondiging een ander rondje wordt georganiseerd??? :twisted:
Was gewoon te lezen op dit topic.
Niet echt leuk!


Henk

kunst en fietswerk
Nu gaan zaken wat teveel door elkaar lopen. Topic starter fiets-ster meldt in een eerdere reactie: "Het krijgt nu een andere opzet als wat ik wil. Misschien wil iemand anders dat opzetten ineen ander topic?
Dat ga ik nu doen; en ik open een topic "rondje Ysselvallei/veluwezoom"

Ben
Houdt dat in dat jij nu een rondje gaat organiseren of houden we mijn rondje aan Ben?

Henk

kunst en fietswerk
jouw rondje Henk, en dan dat van mij in januari, vervolgens Apeldoorn etc.

ben
“Ik vind het op z'n minst vreemd dat er nu meteen na mijn aankondiging een ander rondje wordt georganiseerd??? :twisted: …Niet echt leuk!”

Ik voel schrik en irritatie dat dit een reactie is (+ nare PB) dat ik een fietstocht op zet. Als ik iets uit zoek en aanbied aan andere vind ik het fijn als daar positief op wordt gereageerd.

Wat mij betreft hoe meer tochten hoe leuker. Geen limiet voor het aantal tochten. Het stoorde mij ook niet dat deze tocht in dit topic kwam.

Ik had er vorige week trouwens ook al een opgezet en gereden.

Zou het niet fantastisch zijn als je zin hebt in een weekend wat te gaan fietsen dat je een keuze hebt uit meerdere tochten in heel NL?

Dan zijn de tochten die er nu zijn misschien ook minder massaal.

Ik wil regelmatig wat fietsen schreef ik eerder. Ik denk zelf aan elke week, wie er mee wil gaat er mee, dat geld ook voor mensen buiten WF.

Ik heb geen auto momenteel, geen treinstation in Eerbeek teveel km voor mij om eerst naar Zutphen te rijden. Als ik dan misschien weer een auto heb rij ik rondje Zutphen gewoon ook.

Mijn tocht is niet voor 30 november (zoals iemand hierboven schreef) maar voor 23 november, overmorgen dus. Maar volgende week fiets ik vast weer, als het weer goed is.