Additionally, paste this code immediately after the opening tag: groene valleienroute - Forum Wereldfietser

groene valleienroute

heeft er hier iemand al de groene valleienroute gereden?

en enige ervaringen hieromtrent


bedankt

De route wordt uitgegevens door Fietskaart Informatie Stichting.
Als het goed is zijn zij aanwezig tijdens de Europese FietsrouteMarkt, 6 november a.s. te Rotterdam. (zie http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=58)

Groet,
Rena :wink:

Zie voor divers commentaar ook op de site van de www.fietskaartinformatiestichting.nl bij de beschrijving van de Groene Valleien route.
Wouter Bazen
hallo

we, mijn vrouw en ik 48 j hebben in augustus 2003 een deeltje van de route gefietst.
Vertrekkende vanuit B Haaltert de Compostella gevolgd tot in Cambrai en vandaar tot in B Etalle.( uitgeregend) De trein genomen tot B Tongeren en vandaar Vlaanderen fietsroute via Leuven naar huis.
Dit was onze eerste fietstvakantie, nog nooit in een tent geslapen, 2x uitgeregend, zon, vriendelijke mensen, een vakantie met alles erop en eraan kortom heerlijk.

groeten

Pierre & Rita
popcorn schreef:heeft er hier iemand al de groene valleienroute gereden?

en enige ervaringen hieromtrent


bedankt
Ik heb deze route, aansluitende op de Noordzeeroute, in de zomervakantie gereden, met mijn moeder (70 jr) .
Het was goed te fietsen met af en toe flinke klimmetjes.
Met een beetje ervaring en conditie is het echter prima te fietsen.
Wij hebben gemiddeld 80-90 km per dag gereden

Pierre en Rita, de eerste fietsvakantie was dus geslaagd. Waar brengt de fiets jullie in 2006 heen?

Nelet, geweldig zo'n moeder van 70 en zo'n 80 km per dag!!

Als Popcorn (echte naam?) niet over de streep?!?!

Groet,
Rena :wink: