Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frame en vork laten spuiten. - Forum Wereldfietser

Frame en vork laten spuiten.

Door de aanschaf van een nieuwe vork vind ik de kleur van mijn fiets niet meer zo mooi.
Laten spuiten is waar aan ik denk. Helaas heb ik geen expertise dus wie weet of bijvoorbeeld spuiten of poedercoaten het beste resultaat geeft?

Ook als iemand positieve ervaringen heeft in Amsterdam of omgeving hoor ik het graag.
Hoi John,

Mijn frame en vork (Avaghon) zijn gecoate via Bike4travel in Rotterdam.

Erg netjes gedaan, ook had ik inbreng hoe ik de transfers wilde hebben deze worden opgespoten en zitten onder de laklaag.

(Klein min puntje, ze hadden de busjes uiteinden kabels in de kabelstoppers laten zitten tijdens coaten, erg lastig uit te krijgen)


Henk

kunst en fietswerk
Zoals Henk al aangeeft is de voor en nabewerking van het frame en vork cruciaal voor het eindresultaat. Ga jij dat zelf doen of is dat onderdeel van de job? Als je dat uitbesteed ga dan naar een fietsenmaker die zelf frames opbouwd.
henkfietst52 schreef:Hoi John,
Mijn frame en vork (Avaghon) zijn gecoate via Bike4travel in Rotterdam.
Erg netjes gedaan, ook had ik inbreng hoe ik de transfers wilde hebben deze worden opgespoten en zitten onder de laklaag.
(Klein min puntje, ze hadden de busjes uiteinden kabels in de kabelstoppers laten zitten tijdens coaten, erg lastig uit te krijgen)
Henk
kunst en fietswerk
Idem. Die Belg van Avahon had eert mijn frame in de verkeerde kleur gepoedercoat. Toen moest de vork ook. Gevolg: uren en uren de coating op diverse plekken er af zitten beitelen. (ja, met een hamer en een scherpe beitel en later met een vijl, die coating is goed spul!)
Leon
http://www.specialpaintwork.nl/

3 frames laten spuiten, prima kwaliteit.