Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reistgenoot 2014 - Forum Wereldfietser

Reistgenoot 2014

Ik ben Pim van den Heuvel, komt uit Nuland, ben 19 jaar oud en studeer brood en banket niveau 4 (allround brood en banketbakker + leidinggevende en management) aan het Summa Collega Eindhoven (Voorheen ROC Eindhoven).
Volgend jaar april-juni wil ik een sponsorfietstocht organiseren waarbij de opbrengst voor de Stichting Bake for Life is . Starten vanuit Tallinn en finishen in Nederland. Vanuit Nederland met het vliegtuig naar Tallinn en van daaruit richting Tartu fietsen. Vervolgens pak ik dan de Europa route R1 op (2900 kilometer, 1,5/2 maaden). Deze route komt in 10 landen waarvan ik er door 7 fiets (Estland, Letland, Litouwen, Rusland, Polen, Duitsland en Nederland) waaronder mooie steden zoals Tallinn, Riga en Berlijn. Het verschil zien tussen oost en west Europa. Zelf wil ik het liefste overnachten op campings, na een lange regen dag het liefste in een hostel om een warme douche te pakken. Dus tentje, slaapzak, slaapmatje en kookspullen mee.
Heb je interesse om deze sponsorfietstocht mee te organiseren of (een deel) mee te fietsen ?
Mail me dan: Pimmetje_heuvel@hotmail.com
Foutje, nu moet hij het wel doen.
Afbeelding
Hee Pim, goed idee man dit! Ik zag dat je mij ook al een mailtje had gestuurd. Heb je er niet over nagedacht om te proberen via Couchsurfing.org slaapplakken te versieren? Ik heb dat de afgelopen twee jaar gedaan, en dat is wel echt super leuk om te doen, omdat je heel veel locals kan ontmoeten op die manier. Ben erg benieuwd emt name of het je lukt om sponsoren te vinden!
Vasso
Hoi Pim,

Echt heel cool dat je bijna dezelfde route wil rijden als dat ik wil doen! Ik wil het alleen in 2015 doen vanuit Helsinki maar wel ongeveer dezelfde route haha. Ik wil ook liefst met de tent gaan.
Al iemamd warm gelopen (gefietst) voor deze tocht?
De meeste mensen zijn nu hun vakantie aan het plannen zie ik wel. Misschien heeft er nu iemand interesse?

Ondertussen 20 jaar en geslaagd voor mijn opleiding ;)

Vanaf 1-5-2014 tot 14-7-2014 heb ik vrij dus ergens in deze periode moet het gebeuren.
Hoi Pim,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma.

Mooie rit en een mooi doel, denk alleen dat er maar weinig fietsers zijn die rond die periode 2 maand vrij kunnen nemen.

Veel succes met de voorbereidingen Pim.

Grtjs
TW
PimvandenHeuvel schreef:De meeste mensen zijn nu hun vakantie aan het plannen zie ik wel. Misschien heeft er nu iemand interesse?

Ondertussen 20 jaar en geslaagd voor mijn opleiding ;)

Vanaf 1-5-2014 tot 14-7-2014 heb ik vrij dus ergens in deze periode moet het gebeuren.
Hallo,

Ik fiets heel veel, ben ook net 20 jaar, en wil graag zoiets als dit doen.

Ik ben in dezelfde periode ook vrij van school.

Contacteer mij op dit emailadres: bramgroeneveld225@gmail.com

Gr,

Bram Groeneveld