Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2e rondje ijsselvallei/veluwezoom, 19 jan, start Deventer - Forum Wereldfietser

2e rondje ijsselvallei/veluwezoom, 19 jan, start Deventer

Vind je de 2 daagse winterkampeertrektocht net iets te heavy dan is dit misschien een aardige "light" variant.
Wat gaan we doen?
Van uit Deventer fietsen we eerst een stukje naar Epse, dan gaan we via kleine weggetjes het land van Dorth in. Net voor Holten pakken we nog even de Beuseberg mee, In Holten na ongeveer 25 km is er gelegenheid voor Appeltaart of een broodje in een lunchroom. Na Holten gaan we de Holterberg over. Bij het Overijssels kanaal kan de route met 10 km ingekort worden, als we doorrijden gaan we bovenlangs Deventer via het landgoed Rande weer terug naar het station.

We hebben afgelopen zondag de route nog even nagefietst en het zeker -als het weer een beetje meezit - een mooie afwisselende rit !

wanneer : zondag 19 jan
waar : voorzijde station Deventer
vertrektijd: 11.00 uur
afstand : 65 of 55 km

GPS track volgt

Ben & Ingrid
Als het weer goed is ben ik er weer bij. DE route klikt goed. :D
Leuk!
Bij aardig weer, =weinig regen, kom ik ook.
Loes
@ Loes Bij aardig weer
Bij weer of geen weer kom ik ook!

Henk

kunst en fietsweer
Wij komen ook!

Rob & Sien
en ik ook!
De track van Ben kun je hier downloaden.
Ik had me al aangemeld, maar ook nu op het forum
Ik heb geprobeerd om de track te downloaden. Maar krijg alleen een tekst document.
En geen bestand dat ik in de GPS kan stoppen. :(
Ik heb geprobeerd om de track te downloaden. Maar krijg alleen een tekst document. En geen bestand dat ik in de GPS kan stoppen
Het is een .gdb bestand, wat kan worden geladen in BaseCamp of MapSource, om daarmee de track en/of route naar je (Garmin)GPS over te zetten.
Rob de Waal schreef:De track van Ben kun je hier downloaden.
��������ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ��ÿÿÿÿ¹)%Ç`

En niet de vraag van opslaan/openen. wat doe ik fout. Of is de link misschien niet goed.
Merkwaardig. Bij mij vraagt Internet Explorer "openen/opslaan/annuleren", en Chrome laat hem links onderin zien waarbij ik kan kiezen voor "Weergeven in map", zodat ik hem op de juiste plaats kan opslaan.
Ik heb het nu ook via chrome geprobeerd. En dat werkt wel.
Een firefox probleem blijkbaar. :?:
Klinkt als een heel leuk alternatief voor de winter trektocht die me teveel tijd zou gaan kosten. Even kijken of ik dit kan inplannen.
Wim
ik kom marie louise
Hallo fietskanjers,

Hierbij sluit ik me graag bij jullie aan voor de komende zondag in Deventer

Gr. Ton
De raskampeerder
Ik fiets ook mee, tine g
Vanwege mijn verhuizing kan ik deze keer nog niet meefietsen.
Hoop er volgende maand wel bij te zijn.

Veel fietsplezier morgen,
Ingrid
Ik zal er zijn.
Wim
Iedereen waar we aan het einde van de rit geen afscheid hebben kunnen nemen bedankt voor het aangename gezelschap. Wij hebben er in ieder geval van genoten, en wat hebben we het getroffen met het mooie weer !

In maart organiseert Apeldoorn eo het rondje (Rob?). De organisator komt dan tzt dan nog met een datum.


Groet,

Ben & Ingrid