Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 20-22 januari - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 20-22 januari

Wintertrektocht 20-22 januari

Inmiddels een echte klassieker aan het worden in het activiteitenprogramma: een heuse wintertrektocht voor de doorgewinterde fietsers. Als het weer mee zit, rijden we door een besneeuwd landschap, onder een flonkerende sterrenhemel waar de volle maan het landschap 's avonds een bijzondere gloed mee geeft. Kampvuur, glühwein, een goede slaapzak en handschoenen zijn dé ingredienten voor deze tocht.

Contactpersoon : Koert Schouten, K.w.a.schouten@wanadoo.nl of Anita Mathijssen, anitamathijssen@planet.nl
Locatie : vertrek is vrijdagmiddag 20 januari in Amstelveen
Je betaalt alleen de kosten van de campings en je eigen eten en drinken

Ik heb me reeds aangemeld. Ben benieuwd of ik m'n voeten warm kan houden... ;)

Hoeveel aanmeldingen zijn er eigenlijk al?

Ik ben ook van de partij. Hoe laat verzamelen we in Amstelveen?

jim van den berg

ik ben er ook bij, maar waar in amstelveen? hoelaat? adressen campings? ik kan niks vinden ik heb me wel aangemeld maar verder niets meer gehoord.

hoop nog wat te horen anders is het zo zoeken in a'veen

:D heb er zin in! (kunnen we echt kampvuur maken??? vorig jaar niet namelijk)

Carolien, er staan contactpersonen vermeld met e-mail adressen... wellicht dat je die zou kunnen mailen??? zomaar een gedachte hoor... :roll:

Hey Jim en Carolien: 'ik ben er ook bij'....
Heb jullie niet gezien vandaag!
Vandaag heb ik een stuk meegefietst met de groep (ongeveer 30 man). Erg leuk en gezellig. Mooi weer, af en toe een klein buitje, alleen stond er wel een harde wind (tegen).

Wellicht binnenkort hier een reisverslagje van een van de deelnemers??

Groet,
Freek