Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Omgeving Eerbeek, Loenen, DoesburgZutphen, Arnhem, Apeldoorn - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Omgeving Eerbeek, Loenen, DoesburgZutphen, Arnhem, Apeldoorn

Hoi,

Ik zou in de toekomst ook wel eens een keer mee willen fietsen, diverse routes of data's is dan wel handig. Ik heb dan nog eventueel een keuze, ik kan namelijk niet elk weekend fietsen dit ivm werk weekenden.

Dus fiets-ster ik hoor, zie graag ook jouw suggesties tegemoed.
Misschien tot gauw.

Groet,
TW
43 jaar jong :P
TravelWoman schreef:Hoi,

Ik zou in de toekomst ook wel eens een keer mee willen fietsen, diverse routes of data's is dan wel handig. Ik heb dan nog eventueel een keuze, ik kan namelijk niet elk weekend fietsen dit ivm werk weekenden.

Dus fiets-ster ik hoor, zie graag ook jouw suggesties tegemoed.
Misschien tot gauw.

Groet,
TW
43 jaar jong :P
Fiets-ster is al twee maanden niet meer actief aan het posten :?:

misschien hier even kijken 3e rondje in deze regio
Maar fiets-ster lees dit nog wel :D en zoekt nog steeds mensen om mee te fietsen.

Die WF rondjes gaan echter te snel voor mij, :( ik wil wel maar een minimum van 20 km per uur (rondje Deventer) is voor mij niet haalbaar. Een snelheid van 15 tot 17km per uur wel en een afstand opbouwen vanaf 40 km nu tot later 90 km of zo. Heb inmiddels weer een auto dus startplek kan wisselen.
Hallo fietsers,

Ik heb ook nog steeds interesse, dus hoor het graag als er routes worden gepland.
woonachtig in Hengelo (ov).

Gr TW (Sandra)
PB gestuurd.
Ben nieuw op dit forum, woon in Zutphen en zou graag op regelmatige basis mee willen fietsen als er een tocht georganiseerd wordt.
Hoi Kwintie,

Je kan al mee met een rondje IJsselvallei/Veluwezoom aanstaande zondag. Het vertrek is om 10.30 uur van af het station van Zutphen.Ik heb een rondje van 75 of 60 km uitgezet. Zie ook deze link van dit onderwerp.

Groet André