Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reismaatje gezocht voor Rome 2014 - Forum Wereldfietser

Reismaatje gezocht voor Rome 2014

Ik ben een sportieve man van 64 jaar en zoek een maatje om naar Rome te fietsen. Tot nu toe fiets ik meestal solo, maar alleen is maar alleen. Geplande tijd: juni 2014.
Route: het is mijn bedoeling om de Reitsmaroute te fietsen. De hoofdroute maar met het "ommetje" via Assisi. Aanpassingen uiteraard mogelijk.
Zelf fiets ik sinds 2009 jaarlijks een langere tocht van ± 3 a 4 weken. O.a. 2x Santiago, Lourdes, Wenen v.v. Ik fiets ongeveer 80-100 km per dag en overnacht meestal op campings en af en toe een B&B of jeugdherberg.
Heb jij ook fietsplannen voor 2014 richting Rome? misschien kunnen we samen iets afspreken.
Jan
Hallo Jan,

Zou wel naar Rome willen, maar zou vooraf eerst een weekje samen fietsen om te kijken of het klikt.
Zelf ga ik ook het liefst met tent of B&B.
Ben 63 jaar en fiets regelmatig, heb nog niet langer dan een week achtereen gefietst, maar alles is te leren.
Zou dus in april en/of mei een week of twee samen willen fietsen.
Doel in overleg.
Groetjes,
Jan
Beste Jan,

ook ik wil graag een keer naar Rome en zou graag met twee of vier mensen dat doen.
Ik ben een vrouw van 61 jaar en ga graag met tent als het kan en af en toe een B&B.
Heb wel enige fiets ervaring.

Hoor graag wat,

Aike Utrecht
Ik vertrek rond 18 juni van Sneek naar Assisi via Benjaminse. Wellicht komen we elkaar tegen.
Ha Jan.

Zou vlg jaar best mee willen naar Rome op de fiets. Zie dat er al meerdere zijn die meewillen.
Laat me weten als je een proef tochtje doet. Zodat we weten wie wie is.
Hoor graag van je.

Fietsgroet. Marjo
Hallo Jan,

Ook leuk Rome, staat nog niets in de planning. Maar hou me op de hoogte, mocht er een klein groepje gaan (met een mix qua leeftijd/genre) lijkt mij het miss ook wel interessant. Ben overal een beetje aan het kijken, voordat ik definitief beslis wat ik volgend jaar ga fietsen.

Heb 2 x Nederland gefiets a 1700 km en rondje Nederland-Belgie-Frankrijk van 1800 km. Fysiek sterk genoeg maar nog maar een paar jaar bezig, mis dus nog wel een beetje ervaring.

Gr
Sandra (42 jr)
Hoi Jan,
Kan ik nog aanhaken bij je initiatief? Ik ben een vrouw van 61, woon in Utrecht. Heb verschillende fietstochten gemaakt in/naar buitenland, met tent en af en toe een B&B. Wil al langer naar Rome fietsen. Graag in een (klein) groepje.
Ben benieuwd!
Roos
Hoi Jan,

Heb je al concrete plannen? Hebben zich al mensen aangemeld en heb je al een groepje?

Grt
dellendorff schreef:Ik ben een sportieve man van 64 jaar en zoek een maatje om naar Rome te fietsen. Tot nu toe fiets ik meestal solo, maar alleen is maar alleen. Geplande tijd: juni 2014.
Route: het is mijn bedoeling om de Reitsmaroute te fietsen. De hoofdroute maar met het "ommetje" via Assisi. Aanpassingen uiteraard mogelijk.
Zelf fiets ik sinds 2009 jaarlijks een langere tocht van ± 3 a 4 weken. O.a. 2x Santiago, Lourdes, Wenen v.v. Ik fiets ongeveer 80-100 km per dag en overnacht meestal op campings en af en toe een B&B of jeugdherberg.
Heb jij ook fietsplannen voor 2014 richting Rome? misschien kunnen we samen iets afspreken.
Jan
Hoy, ik heb je oproep gezien ,en ik heb ook intresse om mee te fietsen naar Rome.
Maar wil eerst kontakt met elkaar , om eens dingen uit te wisselen.
Ik ben zelf 68 jaar jong ,en ook wel enige fietservaring.
OA gefietst in Europa ,Azie,China ,Nieuw Zeeland.
Maar nog nooit gekampeerd,en dat wil ik graag leren.
Dit is de eerste keer dat ik reageer en weet nog niet zo goed hoe alles werkt.
Groeten Ton
Hallo Jan,

Hebben jullie al plannen gemaakt? Ik zou ook graag met jullie mee willen fietsen naar Rome. Ik ben vrouw van 42 maar ik heb nog niet zo veel ervaring met verre fietsreizen. Ik hoor graag of hebben jullie al iets besloten.

Groet Kasia
Hallo Jan,
Per toeval zag ik je bericht. Ik neem aan dat je reeds een of meer reisgenoten hebt gevonden.

Maar..... niet geschoten altijd mis.

Ik wil donderdag 19 juni 2014 starten met de tocht naar Rome (Onbegrensd fietsen). Ook ik fiets meestal solo.
We hebben een beetje dezelfde leeftijd (66).
Vanwege mijn 80-jarige oorlog met mijn gewicht, ben ik niet zo'n geweldige klimmer. De Splügenpass met een gem. van 4% stijging zou moeten lukken.

De route heb ik al in mijn Edge 800 staan. ca. 80/100 km per dag.

Ik wil 9/10 juli 2014 weer thuis zijn. Heb met mijn vrouw de afspraak niet langer dan drie weken weg te zijn.
De terugreis wil ik met de trein. Via de DBahn is dit prima tegen een acceptabele vergoeding te regelen.
Ben benieuwd! :roll: