Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vanavond Nederland 1 tros rader over de Gazelle E-bike - Forum Wereldfietser

Vanavond Nederland 1 tros rader over de Gazelle E-bike

Vanavond Op Ned 1 In het programma Rader gaat het over Gazelle E-bikes, Er schijnen veel klachten te zijn over deze fietsen.

Mario
Zijn er veel bezoekers van dit forum die een Gazelle e-bike overwegen voor hun fietsvakantie? :shock:
Nee, maar wel veel bezoekers die afgeven op e-bikes, dus dit is een mooie kans op nieuwe munitie ;-)
Fabrikant gaat met gedupeerde klant en met andere klanten met problemen om de tafel. Gazelle laat zich zo te horen van een coulante kant blijken.
kan weg
Noem mij een vertegenwoordiger van welk product dan ook die deze zin niet heeft gebruikt. Dat is ook wat, u bent de eerste met deze klacht.
En een stapje hoger in de rangorde bij de leverancier. Komop chef dit is een goede klant van mij, kunnen we niet een keer coulant zijn. Wegwezen jij, we zitten hier om geld te verdienen. :lol: :lol:
Maar ja met de komst van het Internet moet je ietse pietsje alert zijn.

Het valt ook niet mee, electronica op een fiets, je hebt al moeite om een fatsoenlijke, degelijke fietsverlichting te maken. :lol:
multiwgb schreef:Noem mij een vertegenwoordiger van welk product dan ook die deze zin niet heeft gebruikt. Dat is ook wat, u bent de eerste met deze klacht.
Ik heb hem ook laatst nog gebruikt en dat was nog de waarheid ook :wink:

Maar die twee op tv zullen nu wel snel geholpen worden met hun fiets en de rest met problemen mag gewoon doormodderen zoals gebruikelijk is bij dit soort tv-optredens van grote bedrijven !!
kan weg
Michael W schreef:Ik heb hem ook laatst nog gebruikt en dat was nog de waarheid ook :wink:
Ja ja! :lol:
Leon schreef:Ik heb 15 jaar ervaring in kwaliteitsmanagement bij bedrijven van 2 tot 135 werknemers.
Dan ben ik benieuwd wat de vertegenwoordiger mee krijgt, wat te doen het hoe en wat, bij klachten die toch meer of meer bekend zijn van je bedrijf.

Ik vond hem best stoer om daar aan tafel te gaan zitten. Ook wel wat zwak -25 :lol:
Michael W schreef:
Maar die twee op tv zullen nu wel snel geholpen worden met hun fiets en de rest met problemen mag gewoon doormodderen zoals gebruikelijk is bij dit soort tv-optredens van grote bedrijven !!
Dat was wel duidelijk ja, die directeur van Gazelle wrong zich in allerlei bochten om maar geen enkele toezegging op tv te hoeven doen.
Ik heb me geërgerd aan dit programma omdat Fietsnet en de elektrische fiets van Bosch een gratis podium hebben gekregen van Radar ten kosten van de vertrouwde fietsenmaker op de hoek en Gazelle. Erg onfatsoenlijk.
leendert schreef:Ik heb me geërgerd aan dit programma omdat Fietsnet en de elektrische fiets van Bosch een gratis podium hebben gekregen van Radar ten kosten van de vertrouwde fietsenmaker op de hoek en Gazelle. Erg onfatsoenlijk.
Ik heb dat niet zo ervaren. Maar het is wel spijtig om vast te stellen dat zoveel fietsenmakers (al dan niet om de hoek) er niet voor kiezen om bewust die merken aan te bieden die bekend staan om hun goede prijs-kwaliteitsverhouding en vaak vasthouden aan de verkoop van sommige bekende merken die vaak helemaal geen waar voor hun geld leveren.

Renaat
Revanho schreef:
Ik heb dat niet zo ervaren. Maar het is wel spijtig om vast te stellen dat zoveel fietsenmakers (al dan niet om de hoek) er niet voor kiezen om bewust die merken aan te bieden die bekend staan om hun goede prijs-kwaliteitsverhouding en vaak vasthouden aan de verkoop van sommige bekende merken die vaak helemaal geen waar voor hun geld leveren.

Renaat
Ik heb niet gekeken, weet wel dat veel fietsenverkopers afspraken met een bepaalde leverancier hebben om bij een bepaalde omzet extra korting te krijgen. Als je dan 2 of meer merken in de winkel hebt staan wordt het halen van die grens natuurlijk lastig. Waar denk je anders dat die fantastische kortingen vandaan komen, dat gebeurd alleen als het ze niets of erg weinig kost.

Peter
Pman schreef: Ik heb niet gekeken, weet wel dat veel fietsenverkopers afspraken met een bepaalde leverancier hebben om bij een bepaalde omzet extra korting te krijgen. Als je dan 2 of meer merken in de winkel hebt staan wordt het halen van die grens natuurlijk lastig. Waar denk je anders dat die fantastische kortingen vandaan komen, dat gebeurd alleen als het ze niets of erg weinig kost.

Peter
Ik weet dat er allerlei zakelijke factoren meespelen en dat een verkoper niet altijd 'zijn zin kan doen'. Maar als men een vorm van beroepseer heeft, dan wil men klanten toch 'het best mogelijke' (binnen een bepaalde prijsklasse) bieden. Als dat het principe zou zijn, dan zouden bepaalde traditionele merken het erg moeilijk krijgen en bepaalde andere merken beginnen floreren. Ik vind het beschamend wat soms als 'goede fiets' aan de man wordt gebracht.
Ik zou toch niet zo lief zijn en oooh wat zielig. Nog niet ze lang geleden zijn verschillende fietsfabrikanten voor prijsafspraken op de vingers getikt.

Niet zeker, maar het zou me niet verbazen, 2 merken mag wel, maar uit dezelfde groep. :lol: