Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Groene Weg naar de Middellandse Zee - Forum Wereldfietser

Groene Weg naar de Middellandse Zee

Ik een man van bijna 50 zou deze route willen afleggen met een groepje gelijk gestemde. Onderweg kamperen en dag afstanden van 70 a 80km. Zo dat er onderweg tijd overblijft voor een terras of het maken van foto,s. De periode zou begin van de zomer zijn.

André
Leuk Andre, je komt op deze route onderweg ook wel medefietsers tegen. Ook op de campings tref je lotgenoten om bij te buurten. Deze route fiets je dus nooit alleen.
Mooie route, althans dat vind ik :wink:

'k Fietste de route in 2011 van Valras Plage naar Maastricht.

Tegen-het-verkeer-in fietsen heeft zo z'n aantrekkelijke kanten. Je komt namelijk wel wat fietsers in zuidelijke richting tegen. In totaal kwam ik in 13 dagen 56 fietsers tegen die in zuidelijke richting fietsten
Aan gespreksstof geen gebrek.

Veel fietsplezier gewenst.

Jan
Hallo Andre, ook ik wil vanaf juli een mooie fietstocht maken naar het zuiden en de groene route is ook nog een wens. Dacht ook nog aan de route naar Santiago, die lijkt wel erg druk te zijn. Ik ben een ervaren vakantiefietser met al de nodige tochten, vrouw (58) en heb ook de voorkeur voor kamperen, dagafstanden rond de 80 km. Evt adresjes Vrienden op de fiets maar die zijn vanaf Belgie schaars. Misschien leuk om eens te brainstormen bij een kop koffie, of aan de telefoon.
Hoor het wel, Djoewie