Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 4e Rondje IJsselvallei/Veluwezoom Zutphen - Forum Wereldfietser

4e Rondje IJsselvallei/Veluwezoom Zutphen

Als er belangstelling voor is wil ik wel het 4e rondje Ijsselvallei/Veluwezoom uit zetten. Het zou dan op Zondag 23 mrt kunnen. Bij belangstelling dan ga ik dit weekend de route uit zetten op de computer of de fiets. Meer info plus de gps track volgen dan volgende week.

Groet André
Hoi trekfietser,
Leuk dat je een route uit wilt zetten ! Helaas kunnen wij er de komende 2 rondjes niet bij zijn. We vliegen woensdag naar Faro en fietsen dan in 8 weken de ongeveer 4000 km weer terug naar huis.



Ben & Ingrid
Hoi Ben & Ingrid

Een mooie tocht gewenst. En misschien tot een volgende Keer.

Groet André
Ik heb vandaag de route gefietst. En als ik het zelf mag zeggen hij is mooi geworden.Alvast een foto om een indruk te krijgen.Afbeelding
De route is 75 km lang en kan na de koffie stop ingekort worden tot 60 km. De Koffie stop is bij de Carolina Hoeve. Dat is na 40 km. Laten we hopen op mooi weer. Dan wordt het een mooie tocht. De route heb ik hier als GPS track bij gevoegd. De start is voor het station in Zutphen en we vertrekken om 10.30 uur.

Groet André
Trek dit draadje nog maar even omhoog . Niemand voor dit mooie rondje?





Ben
Hoi André,
Leuk te ontmoeten afgelopen zondag toen jij, je rondje ging testen voor aankomende zondag! Zelf was ik op mijn terugreis van mijn Off Road rit tot dat ik Andre tegenkwam.
Hallo fietsvrienden het rondje van André is een aanrader en meld je snel aan.

Dus André, ik ga mee aankomende zondag.

Gr.Ton
Hoogst waarschijnlijk ben ik er ook bij!!

Henk

kunst en fietswerk
ben huve schreef:Trek dit draadje nog maar even omhoog . Niemand voor dit mooie rondje?





Ben
Ja natuurlijk wel :P . Ik fiets graag mee.

Frank
Helaas zullen wij er dit keer niet bij kunnen zijn.

Fijne tocht! Sien en Rob
Nog even een mededeling voor de gene die mee gaan Zondag. Afgelopen Zondag bij het voor rijden was er geen plaats binnen bij de Caroline hoeve. Dus moest ik plaats nemen op het terras. En dan is een extra jas of trui wel lekker. doe er je voordeel mee.

Groet André
Beetje laat,maar het lijkt me leuk me erg leuk om morgen mee te fietsen. Ik kom uit Deventer dus kan eventueel nog iemand uit de omgeving met de auto oppikken.

Tot morgen,
Jan-Dirk
'k Fiets ook een keertje mee met rondje IJsselvallei, dankzij Frank die met zijn bus 'taxi speelt'. Loes
Met een gemiddelde van 97 regendruppels op 75 km hebben we een enorm gevarieerd rondje gefietst met dank aan André. We scheurden in een sliert door het bos over betonplaten, asfalt en gelukkig voor de ATBliefhebbers ook onverhard met kilometers modder. Hoogtemeters maken stond ook op het programma: van 10 boven NAP naar 100 met een plas-, snoep- en praatpauze bij een watertrap. De soep, koffie en appeltaart met smaakte goed in de Catharinahoeve. Op de achterblijver werd door de mannen, Kasia fietste als een kerel zo goed, regelmatig gewacht wat enorm gewaardeerd is. En staand, midden op de weg werden de gesprekken dan uitgebreid voortgezet. 'k Dacht dat alleen vrouwen dat konden :oops: Over fijn autoluwe dijkjes aan de oostkant van de IJssel terug naar Zutphen met zicht op prachtig donkere luchten waar ijzige rottigheid uitviel toen wij over de drempel van de Stadsbrouwerij stapten. De babbels bij de biertjes namen bijzondere wendingen. Nieuwigheden zoals bananenboxjes en de multifunctie van petflessen werden vrijelijk uitgewisseld zoals Wereldfietsers dat doen. Het werd stil in de brouwerij toen the magnificant seven vertrokken.
Loes
Wil ook dolgraag meefietsen, volgende keer!
Eventueel met kamperen ?
Veel plezier iedereen, sjoeke