Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser in wedstrijd boekenweek - Forum Wereldfietser

Wereldfietser in wedstrijd boekenweek

Onze eigen wereldfietser Harry Wagenaar dingt mee naar de eerste prijs voor Nederland Schrijft - de verhalen wedstrijd van de boekenweek. Je kan het verhaal 'De engel van Kiev' van Harry downloaden als PDF of EPUB op de website. Hij schreef dit verhaal naar aanleiding van een fietsreis in de Oekraïne.

En stemmen mag! :wink:
(klik onderaan op Recensie en vervolgens op de sterretjes of schrijf een recensie)

http://www.nederland-schrijft.nl/verhaa ... ry_id=1078
Oh wat leuk! Ik ga stemmen!
Het verhaal van Harry is al 86x bekeken en 19X gedownload maar er is slechts twee keer gestemd?!
Kom op geef je mening!

Klik onderaan op Recensie en vervolgens op de sterretjes of schrijf een recensie
Blanche schreef:Het verhaal van Harry is al 86x bekeken en 19X gedownload maar er is slechts twee keer gestemd?!
Misschien lezen ze niet zo snel?


Frank
Wat een leuke reacties. Dankjulliewel! :D
graag gedaan, een goede tip want het verhaal is echt mooi en leuk om te lezen, jij bedankt voor het schrijven.
harry-fietsenaar schreef:Wat een leuke reacties. Dankjulliewel! :D
Ik kende jouw werk niet, maar ik ga je boek ook direct maar bestellen. :D
Het verhaal van Harry is al 308x bekeken en 72X gedownload maar er is slechts negen keer gestemd?! Kom op geef je mening!

Klik onderaan op Recensie en vervolgens op de sterretjes of schrijf een recensie
Blanche schreef:Het verhaal van Harry is al 308x bekeken en 72X gedownload maar er is slechts negen keer gestemd?! Kom op geef je mening!
Klik onderaan op Recensie en vervolgens op de sterretjes of schrijf een recensie
Ze hebben het dan ook wel erg lastig en vooral ongebruikelijk gemaakt.
Je moet klikken op 'Schrijf een recensie' om op de juiste pagina terecht te komen.
Dat is: http://www.nederland-schrijft.nl/verhaa ... 8#recensie
Daar is het aanklikken van de sterrenwaardering het ENIGE verplichte veld.
Het heeft mij ook een aantal minuten gekost voordat ik me dat realiseerde.
Het is een onafhankelijke jury die de verhalen beoordeeld. Er zijn maar liefst 1800 verhalen ingezonden. 50 gaan er naar de laatste ronde.

Eind april komt een jury onder leiding van Abdelkader Benali bijeen om de 5 beste, mooiste of ontroerendste verhalen uit te kiezen. 1 mei wordt bekend gemaakt wie de 5 winnaars zijn die 26 mei samen met Abdelkader Benali op een literaire ontdekkingsreis gaan naar het land van het Atlasgebergte, van diepgekleurde valleien, van volgebouwde steden en de uitgestrekte Sahara: Marokko.

Desalniettemin recensies en reacties zijn wel leuk :D
Harry - hoe ga je?
Per fiets, denk ik :).
Ja inderdaad, op de fiets :roll: en dan ga ik weer nieuwe verhalen schrijven als het meezit.
Maar als je doelt op de schrijfwedstrijd: Verhaal is al meer dan 100 x gedownload en een veelvoud daarvan bekeken. Die wedstrijd ga ik dan natuurlijk wel even winnen...duhh. :shock: Nog even wachten tot 1 mei.


En voor diegenen die mijn boek nog willen kopen voordat ik staks op de fiets zit: