Additionally, paste this code immediately after the opening tag: "Rondje" Utrecht van 6 april - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

"Rondje" Utrecht van 6 april

Maarreh....11 uur Ledig Erf dus?
Het is Lentebock festival dit weekend op Ledig Erf trouwens, maar start pas vanaf 14 uur :-)
In het geval van het rondje Betuwe kom ik waarschijnlijk ook. Ik heb niet echt zin om eerst met de trein naar Den Haag te gaan.
Oké, het wordt a.s. zondag dus 'Rondje Betuwe' (91km).

We starten om 11:00 uur van het Ledig Erf.
Welke kant op wordt deze route gereden? Als eerst naar Nieuwegein gefietst wordt begin ik namelijk waarschijnlijk in Laagraven, bij de fietsbrug over de A12.
frank bueters schreef:Jammer dat je niet mee gaat, Kirgizië kan niet wachten?
Kirgizië kan nog bijna 2 maanden wachten. Dat avontuur begint pas rond hemelvaart.
Mijn ouders hebben afgelopen anderhalf jaar een paar feestwaardige data moeten laten passeren. Nu zijn ze beide bijna 66 jaar oud en 41 jaar getrouwd. Overmorgen gaan ze gewoon vieren dat dit vorig jaar nog mooie ronde getallen waren.

Dat kan ik niet overslaan.
Hallo,
Ook ik ben van de partij voor het rondje Utrecht.
Voordeel nu dat een uurtje langer kan slapen ipv naar Den Haag reizen!
Goed plan om door de Betuwe te fietsen "de fruitbomen staan mooi in bloei".

Gr. Ton

De raskampeerder.
Oké, het wordt a.s. zondag dus 'Rondje Betuwe' (91km).
Welke kant op wordt deze route gereden? Als eerst naar Nieuwegein gefietst wordt begin ik namelijk waarschijnlijk in Laagraven, bij de fietsbrug over de A12.
Volgens mij gaan we niet de 91 km variant doen, want:
Het lijkt me een mooie route maar laten we 'm bewaren voor als je terug bent, 91 km is misschien iets te lang voor nu. Edwin heeft iets in gedachten van rond 75 km in de Betuwe via Amerongen, Kesteren, Geldermalsen en weer terug.
Ik ga met Edwin en Frank mee :-)
Anneke schreef:
Oké, het wordt a.s. zondag dus 'Rondje Betuwe' (91km).
Welke kant op wordt deze route gereden? Als eerst naar Nieuwegein gefietst wordt begin ik namelijk waarschijnlijk in Laagraven, bij de fietsbrug over de A12.
Volgens mij gaan we niet de 91 km variant doen, want:
Het lijkt me een mooie route maar laten we 'm bewaren voor als je terug bent, 91 km is misschien iets te lang voor nu. Edwin heeft iets in gedachten van rond 75 km in de Betuwe via Amerongen, Kesteren, Geldermalsen en weer terug.
Ik ga met Edwin en Frank mee :-)
Heb gister 200 km gedaan, voor het eerst. Conditioneel was het geen probleem maar als ik mag kiezen zit ik zaterdag liever 75 dan 91 km op dat zadel :)

Frank
Wat je zaterdag aan kilometers doet moet je helemaal zelf weten Frank ;)

ZOndag gaan jullie zo te lezen voor de 75km.
Ik had een zelfde soort rondje als Erik in gedachten. Alleen ietsje korter. Ik kan hem onderweg nog iets inkorten naar 75 km. Wordt wel heel mooi met die bloesem.

Tot morgen. Start Ledig Erf 11.00 u?

http://routeplanner.fietsersbond.nl/?ro ... erences=63
Ik weet niet waar het aan ligt maar de gedownloade track van de fietsrouteplanner heeft "missing headers". Na een "behandeling" door GPS Visualizer krijg ik geen klachten meer.
Hier de track met headers, of wat het ook was.

Tot morgen,

Frank
Hallo,

Morgen fiets ik ook mee.

Kasia
Klopt het dat het rondje met de wijzers van de klok mee gaat?
Dus vanaf Utrecht via Bunnik, Odijk, Wijk bij Duurstede richting Linge?

groet,
Ruud,

We gaan inderdaad met de klok mee, dus via Bunnik naar Wij kbij Duurstede.

met vriendelijke groet,
Edwin
OK, ik kijk hoe het zondagochtend is, want het is toch weer laat geworden. :(

Als ik mee fiets sta ik in Bunnik langs de route. Schat dat jullie rond 11.30 in Bunnik zijn.

Groet,
Het was een mooi en bloemrijk rondje. Hoogstam, laagstam, heel klein beetje regen, bijna zon, het was er allemaal. We hebben vooral ontzettend gezellig samen gefietst.
En veel dank voor jullie geduld.

Frank
Rondje Utrecht in mei
Als ik het goed gezien heb, is er nog geen item van het rondje Utrecht in mei.
Aanvankelijk (maart 2014) was het idee geboren dat Edwin en ik dan een "culinair rondje" zouden organiseren. Dat gaat met de agenda's niet lukken. Dus mocht daar nog op gerekend worden, bij deze voor de zekerheid deze melding.

Het culinaire rondje (met picknick en door ieder wat mee te nemen)willen we nu de 1e zondag van juli organiseren. Tzt daar meer info over.

Ik ben er de 1e zondag van mei niet bij. Alvast veel plezier voor degenen die dan gaan.

groet
Astrid
Is er al een route?
Ik kan mij voorstellen dat er om verschillende redenen meer niet kunnen de eerste zondag van mei. Als dat zo is zullen we dan eenmalig afwijken en kiezen voor de 2e of 3e zondag in mei?

Groet,
ruudvp schreef:Ik kan mij voorstellen dat er om verschillende redenen meer niet kunnen de eerste zondag van mei. Als dat zo is zullen we dan eenmalig afwijken en kiezen voor de 2e of 3e zondag in mei?

Groet,

Ik heb geen idee wie er de 1e zondag wel kunnen. Ik ben er dus niet; maar ook de andere zondagen van mei gaat het mij niet lukken. Welke zondag jullie ook gaan...in ieder geval veel plezier!