Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Glacier park: Waar de beste uitvalsbasis? - Forum Wereldfietser

Glacier park: Waar de beste uitvalsbasis?

Ik schat rond half augustus in Glacier park te arriveren. Samen met men vriendin zou ik hier graag enkele tochten gaan wandelen, liefst dagtochten. Iemand een idee waar de beste uitvalsbasis zijn is voor meerdere tochten? Iemand hier ervaring mee?

http://www.nps.gov/glac/planyourvisit/lodging.htm
Voor de beste uitvalsbasis voor een wandeltocht adviseer ik je je vraag neer te leggen bij de buren van de hiking-site. Mocht je toch een racefiets of randonneur meenemen, doe dan in elk geval de spectaculaire Going-to-the-Sun-Road. Die is half augustus zeker open, maar nu nog niet. Let ook op de tijdstippen dat je er niet mag rijden op een fiets.
Glacier wordt realtief weinig bezocht vanwege de locatie.

lodges etc in nationale parken zijn prijzig en bieden je behalve lokatie en omgeving weinig extra vwb prijs.

Ben je met de fiets dan kun je met en backpack vergunning meestal van de weg af wildkamperen.

De going to the sun road moet je met de fiets echt plannen. Soms is ie zelfs afgesloten ivm onderhoud, maar kun je er met de fiets wel op.

Ik zou ff amerikaanse hiking sites googelen

Walter