Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: fietsers met een camper - Forum Wereldfietser

Gezocht: fietsers met een camper

Hallo allemaal,

Voor een verhaal in een fietsblad ben ik op zoek naar mensen die graag met een camper (dus geen caravan) reizen, én hun fiets meenemen. Het gaat om een interview plus foto. Jong, ouder, alleenstaand, gezin, nieuwe camper, oud Mercedesbusje: het mag allemaal. Wie kent iemand, of misschien ben je zelf wel die happy camper?

De deadline is vroeg, dus hoe eerder ik een paar kandidaten heb gevonden, hoe beter!

Groet,

Jessica de Korte
info@jessicadekorte.nl
Hallo, ik heb je een mailtje gestuurd. Wij trekken rond met VWbusje en fietsen mee voor dagtochten. Op het camperforum heb je misschien nog veel meer kandidaten? Succes
Hoi,
we hebben een camper (Possl busje)......vooral bedoeld om het kampeerseizoen het hele jaar door te laten zijn. Standaard gaan de fietsen mee............... (zonder fiets wordt het niets) maar het allermooiste is toch om op onze Santos'en Travelmaster een beetje te wereldfietsen.
Mocht het iets zijn: je mag me benaderen (maar vanaf 17-5 zijn we twee weken met onze camper richting Alpen om daar......juist Alpe d'Huez, Croix de Fer, Galibier en zo te befietsen