Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bordeaux-Santiago-caminoNorte-Maastricht/juni/juli - Forum Wereldfietser

Bordeaux-Santiago-caminoNorte-Maastricht/juni/juli

Hallo WFérs,

Ik had een reisgenoot gevonden maar deze heeft zeer vervelend nieuws te verwerken gekregen en wil dan ook wegens familie omstandigheden de reis afblazen :( Begrijpelijk uiteraard.
Toch pak ik 7 juni volgens planning de trein naar Bordeaux, 8 juni trein naar Dax en fiets dan de westelijke camino via Jean Pied de Porte. Met tent en dag afstand van 60 tot max 100 km ongeveer gok ik. Ik moet 17 juli weer terug zijn op mijn werk.
Tis kort dag en ik ga sowieso maar mogelijk is er nog iemand die ook nog een fietsmaat zoekt. En mogelijk dit een leuke reis vindt of een deel van de route wil aanhaken als je bv rond 18 juni in Santiago bent en nog terug wil fietsen via de camino Norte ( Spaanse noord-west kust) in een dag of 10
Of als je rond 28 juni ergens rond San Sebastiann wil aanhaken om verder richting Nederland te fietsen in een dag of 19 (indien nodig een stuk met trein)
Ik ben zelf 45 jaar en woon in Amsterdam. Sportief en gespierd maar hierdoor ook niet zo snel bergop (teveel spiermassa) maar wel een erg goed uithoudingsvermogen. Echter ontspannen fietsen staat voorop maar een keer doorbijten vind ik ook wel een uitdaging.

groeten Patrick
hallo ik wil wel meefietsen vanuit Bordeaux. (m, 41)
groet, Rob
Ben je van plan om dan naar Santiago te fietsen of deels?
Ik vind dat je 2 erg vreemde pb berichten hebt gestuurd nadat je reageert dat je wel wilt meefietsen ; " ik moet eerst overleggen met anderen of het niet te warm is" en ; " mijn omgeving raad me af om dit te doen vanwege de afstanden".

Als je jouw berichtengeschiedenis bekijkt zeg je tegen een ander dat afstand geen probleem is en verder wil je met nogal wat mensen meefietsen