Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cane Creek handvat vervangen - Forum Wereldfietser

Cane Creek handvat vervangen

Mijn fiets is voorzien van Cane Creek handvaten + bar ends. Ondertussen zijn de handvaten volledig versleten terwijl de bar ends nog in redelijke staat verkeren.
Ik zag op de site dat Cane Creek geen handvaten meer maakt.
Weet iemand wat een goed alternatief is om de handvaten te vervangen (zodat er weer een goede aansluiting ontstaat op de bar ends) ?
BBB maakt Foamgrips, vind ik geweldig. Kost bijna niks, weegt bijna niks en zit heerlijk, zowel met BBB barends en Tune barends.
Ik gebruik al jaren de standaard ergon gp1 handgrepen in combinatie met de cane creeks naar volle tevredenheid. Ook op mijn nieuwe fiets die combinatie gebruikt. Ziet er misschien een beetje vreemd uit, maar het werkt goed, vooral omdat de cane creeks een stukje uitsteken naar beneden en dit voor mij een heel relaxte manier van fietsen is.
Dank voor jullie reacties.
Ik heb tenslotte BBB Free Grip handvaten gemonteerd. Sluit mooi aan op de bar ends en is vrijwel identiek aan Cane Creek (en aanzienlijk goedkoper).