Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dubbele pech - Forum Wereldfietser

Dubbele pech

Na mijn seerste solotocht ter voorbereiding voor mijn droomfietsreis Santiago de Compostela en Rome, brak ik mijn elleboog en kneusde mijn enkel, dus even niet fietsen, nu had ik ook al een tijdje last van mijn ringvinger en pols. ik dacht dat het door het vele fietsen kwam, ergon handvaten enz hielpen niet, mijn huisarts vondt dat ik er naar moest laten kijken tenslotte was ik 15 jaar geleden al eens aan een carpaltunnel geopenreerd,.
Vanmorgen onderzoeken gehad, pijnlijk naar verschillende zenuwen banen, bleek ik een vernauwing in mijn pols te hebben, deze baan komt uit mijn elleboog, kon gelijk door naar een chirurg, en daar werdt mijn verteld dat het ernstig was dat er al spieren verdwenen waren, had ook inderdaad krachtverlies, nu moet er een openratie op korte termijn plaatsvinden, moet er een botje uit mijn pols, tunnel vrijmaken, daarna wordt er gekeken zonodig geopenreed in mijn elleboog. Zoooooo die kwam even aan :shock: :shock: gaat na mijn vakantie gebeuren, neem mijn vriend de fiets mee richting Zuid Frankrijk, in de auto en ga daar en onderweg heel veel fietsen, om mijn fiets dan in de garage te zetten en er weer alleen maar naar te kijken en te dromen. Alles gaat het bijelkaar een jaar duren, de chirurg gaat er alles aan doen zodat ik weer kan gaan fietsen, heb de laatste jaren vele openraties ondergaan deze overleef ik ook wel weer. Ik vertelde de chirurg, alles goed maar ga zo zo mijn dromen waarmaken :P
Inderdaad wat een pech, spijtig te horen Kirsten. Is het dezelfde gebroken elleboog arm of zit je straks met twee zielige armen?

En ik vind je berichtjes altijd zo lekker enthousiast, vooral je eerste solotocht was leuk om te lezen, heb je toch maar mooi gedaan!

Sterkte en hou ons op de hoogte!
Vette pech Kirsten, heel veel sterkte de komende tijd, en uiteraard ga jij nog heel mooie tochten maken!

Peter
Kirsten, wichie, jeetje :( , nu dit. Potverdorie. Kunnen wij helemaal niet even samen een tocht maken dit jaar. Dat is balen!! Je mag bij mij wel in aanhangwagen, echter die is een beetje te klein. Kop op meid, óók dit komt weer goed.
[quote="Yopie"]Inderdaad wat een pech, spijtig te horen Kirsten. Is het dezelfde gebroken elleboog arm of zit je straks met twee zielige armen?

En ik vind je berichtjes altijd zo lekker enthousiast, vooral je eerste solotocht was leuk om te lezen, heb je toch maar mooi gedaan!

Sterkte en hou ons op de hoogte![/quot


pfff andere arm :wink:
Dat is balen zeg! Ik ben begin 2011 met spoed geopereerd aan een zeer ernstige vernauwing aan de nek met uitval van armen en benen. Mijn armspieren zijn ook aangetast waardoor krachtverlies en inmiddels volledig afgekeurd. Tevens zijn de zenuwen blijvend beschadigd waardoor ik altijd pijn heb. Eind 2011 heb ik gelukkig het fietsen weer langzaam (her)ontdekt. Begonnen met 5 km per week en inmiddels soms weer meerdere tochtjes per week tot ca. 100 km. Het komt met jou dus vast ook wel weer goed! Van uitstel hoeft niet altijd afstel te komen! Succes voor de komende periode.
Wat een pech! Daar valt mijn pechverhaal bij in het niet. In 2005 werd ik geopereerd aan een zware hernia met uitvalsverschijnselen. Ongeveer een jaar gerevalideerd, o.a. op een driewielige ligfiets. Het jaar daarop met mijn gezin op de gewone fiets (Sparta Stilio, sportieve stadsfiets) op vakantie in het Münsterland. Na drie dagen door onhandig stoppen onderuit gegaan en mijn heup gebroken. Einde vakantie en een week in een Duits ziekenhuis mijn Duits kunnen ophalen met een aardige kamergenoot.

Het jaar daarop revanche genomen door een mooie driedaagse fietstocht met mijn zoon Sybren van Den Haag naar Deventer via de Stay OK's in Utrecht Bunnik en Doorwerth langs de LF 4 en vanaf Dieren de LF 3. De moraal: het komt vast weer goed en veel sterkte en nog veel fietsplezier toegewenst!
Riny Visser schreef:Wat een pech! Daar valt mijn pechverhaal bij in het niet. In 2005 werd ik geopereerd aan een zware hernia met uitvalsverschijnselen. Ongeveer een jaar gerevalideerd, o.a. op een driewielige ligfiets. Het jaar daarop met mijn gezin op de gewone fiets (Sparta Stilio, sportieve stadsfiets) op vakantie in het Münsterland. Na drie dagen door onhandig stoppen onderuit gegaan en mijn heup gebroken. Einde vakantie en een week in een Duits ziekenhuis mijn Duits kunnen ophalen met een aardige kamergenoot.

Het jaar daarop revanche genomen door een mooie driedaagse fietstocht met mijn zoon Sybren van Den Haag naar Deventer via de Stay OK's in Utrecht Bunnik en Doorwerth langs de LF 4 en vanaf Dieren de LF 3. De moraal: het komt vast weer goed en veel sterkte en nog veel fietsplezier toegewenst!

Komt zeker wel weer goed, heb de laatste vier jaar twee nieuwe heupen, pacemaker enz dus dit klusje gaan we gewoon ook even klaren