Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sensor magneet draait op spaak / Zadelpen zakt toch - Forum Wereldfietser

Sensor magneet draait op spaak / Zadelpen zakt toch

Tijdens mijn fietstocht kreeg ik probleempjes met de sensor-magneet welke wordt bevestigd op de spaak. Op hobbelige paden/wegen draaide magneet om de spaak en gaf vervolgens géén signaal meer door aan fietscomputer. :oops: Daarnaast had ik ondanks goed stevig aandraaien van de zadelpenstrop (en mijn goddelijk gewicht) probleem met het zakken van mijn zadelpen in de zitbuis van het frame. :evil:
Mijn fietsenmaker gaf het advies om er een beetje Carbon Montagepasta op te smeren.
En voilà …………… probleempje opgelost.

Afbeelding
Had ik dat geweten van die montagepasta. Dat had me een hoop ergernis en stroppen kunnen besparen. Waar kun je het kopen? ( Sorry ff te lui om te googlen..)
Andyvanduinen schreef:Had ik dat geweten van die montagepasta. Dat had me een hoop ergernis en stroppen kunnen besparen. Waar kun je het kopen? ( Sorry ff te lui om te googlen..)
Lees de gegevens op het doosje maar eens goed :wink: . Er zijn natuurlijk véél meer leveranciers van Carbon Montagepasta.