Additionally, paste this code immediately after the opening tag: shira thermoskan - Forum Wereldfietser

shira thermoskan

Ik kocht jaren geleden een thermoskan. De dop bestaat uit 2 onderdelen die je los kan draaien. Dat binnenste gedeelte ging steeds schever staan, zomaar. Hij lekt en maakt nu steeds geluid.

Dus net bij Bever een nieuwe dop gekocht. Ook al verkopen ze geen shira thermoskannen meer, deze hadden ze nog liggen. Thuis gekomen zie ik dat het binnenste weer scheef staat. En ik weet dat dit dus steeds schever zal gaan staan.

Gezocht op internet, lees ik dat de producent niet meer bestaat. Weet iemand hier iets meer van?
Wij hebben ook zo'n shira-kan. We hebben hem denk ik een jaar of 15. De binnendop wil inderdaad graag schuin staan. Het is opletten dat het een beetje recht gaat. Dan is onze kan nog prima. Kennelijk is er bij die van jou iets te ver versleten. Misschien tijd voor een nieuwe? Die van Thermos(R) blijken met afstand het beste te isoleren, las ik laatst in een test.
fiets-ster schreef:Ik kocht jaren geleden een thermoskan. De dop bestaat uit 2 onderdelen die je los kan draaien. Dat binnenste gedeelte ging steeds schever staan, zomaar. Hij lekt en maakt nu steeds geluid.

Dus net bij Bever een nieuwe dop gekocht. Ook al verkopen ze geen shira thermoskannen meer, deze hadden ze nog liggen. Thuis gekomen zie ik dat het binnenste weer scheef staat. En ik weet dat dit dus steeds schever zal gaan staan.

Gezocht op internet, lees ik dat de producent niet meer bestaat. Weet iemand hier iets meer van?
Echt aan te bevelen, al enige jaren in gebruik.
http://www.huis-en-comfort.nl/thermo-dr...=447973575
succes. Fietsgroet Emmie