Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2000ste forumbericht geplaatst! - Forum Wereldfietser

2000ste forumbericht geplaatst!

Afgelopen weekend is het 2000ste bericht op dit Wereldfietserforum gepost!

In iets meer dan een jaar sinds de lancering van het forum op de website van de Wereldfietser is het forum al uitgegroeid tot een druk bezochte (digitale) ontmoetingsplek voor Wereldfietsers. Inmiddels maken 371 leden (en niet-leden!) gebruiken van de mogelijkheid hun vragen te stellen en/of informatie uit te wisselen met andere wereldfietsers.

Als bestuur zijn wij zeer gelukkig met deze nieuwe mogelijkheid onze belangrijkste verenigingsdoelstelling (het uitwisselen van informatie tussen fietsreizigers) te kunnen realiseren.

Bij deze een bedankje aan onze webmasters, Arjan en Jarno, voor het goede idee en het onderhoud en natuurlijk aan die vele gebruikers die het forum met elkaar tot zo'n leuk forum maken!

Dennis de Vries
Voorzitter vereniging de Wereldfietser

Gebak!!!

:lol: :) :lol: :) :lol:
Van mijn kant wil ik graag bedanken voor het opzetten van dit fantastische medium. Ik kan er gewoon niet genoeg van krijgen! Het werkt allemaal fantastisch en is onontbeerlijk hier in Zweden!

Ik denk dat andere verenigingen hier jaloers op zouden kunnen zijn.

Cheers!

Sebastian

Hoi,
Sinds de beheerders mij verteld hebben dat je alle berichten op een rij kunt krijgen door op auteur = * te zoeken (http://www.wereldfietser.nl/phpbb/searc ... de=results) ben ik ook enthousiast.
Succes,
Leon (weer een posting erbij :D )