Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsboekje Cycling Cuba van Lonely Planet gezocht - Forum Wereldfietser

fietsboekje Cycling Cuba van Lonely Planet gezocht

Gezocht of Te Koop Gevraagd : wie heeft het fietsboekje Cycling Cuba van Lonely Planet te koop ?
Dit boekje wordt niet meer gedrukt en de laatste druk zou rond 2000 geweest zijn. Wij vertrekken in dec '14 met de fiets naar Cuba en dit zou een zéér handig boekje zijn !
Kijk eens op Amazon.co.uk of Amazon.de.
Via de marketplace kun je dit boek 2ehands bestellen. Komt wel uit Amerika.
Kost dan wel wat, ik denk met verzendkosten zo tegen de €40, maar dan heb je h'm wel.
Succes.
-Jan
Hoi Danny & Ilse,

Jullie hebben een PB.

Gaele
Hoi Gaele,
wij Belgjes, weten niet wat jullie Nederlanders bedoelen met 'PB'. Ik heb dit reeds in verschillende berichten zien staan maar ken het niet. Dus wat bedoel je met 'jullie hebben een PB' ? Tja, we zijn wel buren maar toch ...
Danny & Ilse schreef:Hoi Gaele,
wij Belgjes, weten niet wat jullie Nederlanders bedoelen met 'PB'. Ik heb dit reeds in verschillende berichten zien staan maar ken het niet. Dus wat bedoel je met 'jullie hebben een PB' ? Tja, we zijn wel buren maar toch ...
Kijk eens onderaan jullie berichtje Danny & Ilse. Daar zit de knop PB en dat is de nederlandse afkorting voor prive bericht. Met de knop PB kan je dus iemand een prive bericht buiten dit draadje sturen. Ik denk dat je post hebt van Gaele :wink:

P.s. jaren gelden hebben wij het boekje gewoon bij de bieb geleend...bieb is een NL afkorting voor bibliotheek.
Dankjewel, Blanche :-)

Danny & Ilse, in de bovenste blauwe balk staat aan de rechterkant als het goed is "1 nieuw bericht". Daar kun je op klikken, en je post bekijken.
Hoi Gael,
ik heb je PB gelezen en het is fantastisch dat je ons dat boekje aanbiedt ! Maar helaas zien wij niet de mogelijkheid om effe naar Amsterdam te rijden (+-200km).
Ondertussen hebben we het ergens in Engeland kunnen bestellen.
Toch bedankt voor je hulp !