Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Basil tassen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Basil tassen

Mathijn,

Ik was begonnen aan dit forum, met een simpele vraag. Of iemand de Basil Forest tassen kent. Ik begrijp nu uit je reply dat de tassen nog te nieuw zijn om uberhaupt door iemand in het veld getest te zijn.

Ik ben het met je eens dat een nieuw product een kans moet krijgen zichzelf te bewijzen. Maar zoals eerder in dit forum aangegeven verschilt de prijs niet veel met de gevestigde merken, en een set voor- en achtertassen is toch een flinke investering.

Wellicht is het een idee van deze site wat proefpersonen te plukken om de tassen te kunnen testen, en daar feedback op kunnen geven. Er is naar mijn idee een hoop materiaalkennis aanwezig op deze site.

Ikzelf ben vorig jaar voor het eerst op fietsvakantie naar Parijs en terug gefietst, en dit met tassen die bij de Praxis in de aanbieding waren. Nu ik weet 'hooked' te zijn aan fietsen ben ik op zoek naar betere spullen voor de volgende vakantie naar Denemarken. Maar ben er nog niet uit.

Met vriednelijke groet,


Kees

Dank aan iedereen voor jullie input.

Groet

Kees

Er loopt ook een draad over tassen onder "Agu fietstassen" misschien dat je daar wat aan hebt.

Groet, Haike