Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frank van Rijn naar Angola - Forum Wereldfietser

Frank van Rijn naar Angola

Frank van Rijn wil in Angola gaan fietsen. Wie heeft informatie voor Frank?
frankvanrijn1(apenstaartje)hotmail(punt)com
Ik zie dat Angola zo'n exotische bestemming is dat het niet eens wordt genoemd op de voorpagina van de Landeninformatie op de wiki. Maar ik kan het blijkbaar ook niet zelf toevoegen aan het lijstje van ontbrekende landen.
ReinierLamers schreef:ik kan het blijkbaar ook niet zelf toevoegen aan het lijstje van ontbrekende landen.
Die pagina kan alleen gewijzigd worden door de beheerder. Neem via de contactpagina van de wiki contact op hiermee. (Ik heb geen idee wie het nu is)

Via google is best veel fietsinfo over Angola te vinden. De eerste die ik zag: http://www.worldbiking.info/wordpress/2 ... ring-angol
Ik ken wel wat klanten die in Angola hebben gefietst. Als Frank mij een mail stuurt (als hij weet hoe dat werkt :lol: ) dan kan ik dat verzoek doorsturen.
Eric Schuijt schreef:Ik ken wel wat klanten die in Angola hebben gefietst. Als Frank mij een mail stuurt (als hij weet hoe dat werkt :lol: ) dan kan ik dat verzoek doorsturen.
Ha die Eric,

Bedankt! Ik geeft het door aan Frank van Rijn. Toch goed dat jouw winkel www.vakantiefietser.nl er is :wink: