Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste filmpje Transalplus: - Forum Wereldfietser

Eerste filmpje Transalplus:

Voor wie het leuk vindt om naar te kijken, deel 1 van mijn bikepackingtrip door Europa staat online:

Bron
Leuk! Heb dat stuk Nice-Ventimiglia laatst ook gefietst, maar dan iets minder avontuurlijk via de Grande Corniche. Schitterende uitzichten.
Ik weet niks van action camera's, hoe lang is die stang aan je helm? Dat levert wel fraaie opnamen op!
peter de rijk schreef:Ik weet niks van action camera's, hoe lang is die stang aan je helm? Dat levert wel fraaie opnamen op!
Dank je. De camera zit aan een stang van in totaal ongeveer 130cm, waarvan 90 cm naar voren steekt en de rest naar achteren (contragewicht).
Hoi Mark, uniek filmpje, begrijp hieruit dat je weer gezond terug bent!!!
Zie je snel, groet Art
Super...keep them coming.
vet
mooie film!!
Leuk om te zien. Mooi gedaan.
leuk filmpje, mooie opnames, ben deze zomer tijdens een bergsportvakantie een dagje in Ventamiglia geweest, heel herkenbaar.
gr Anja
Iedereen bedankt voor de complimenten.

Eergisteren heb ik de laatste etappe gereden, van het Drentse Vledder naar het Amelandse Nes, zodat de reis er nu echt op zit. Wat een heerlijk gevoel om na al die stuiterpaadjes over de Nederlandse dijken te zoeven! Windje in de rug... En dan de laatste duinenrij overrijden en de Noordzee zien, de golven horen en het zout in de lucht proeven!
Prachtig filmpje! Mooi gemaakt!
Kunstig gemaakt!